  • 21. Data: 2007-08-14 09:33:11
    Temat: Re: Zobowiazania finansowe wobec pracownika
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 14 Aug 2007 10:01:15 +0200, ps napisał(a):

    > mvoicem pisze:
    > (..)
    >>

    > No to się sprawa komplikuje nieco, wyliczyć mogę jedynie szacunkowo.
    > Ech, trzeba by zawyżyć, potem niech pracodawca udowodni, że zawyżyłem, i
    > pokaże o ile :D

    To może napisz, dlaczego sądzisz że dostałeś za mało, i dlaczego nie
    jesteś w stanie obliczyć tego dokładnie.

    p. m.

  • 22. Data: 2007-08-14 13:43:10
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:pan.2007.08.13.21.11.38@gmail.com mvoicem

    > Nie sądzę. Oni mają wiedzieć. A jak nie wiedzieli to ich wina.

    Uważam inaczej. Wytoczenie powództwa bez żadnego wezwania do zapłaty naraża
    powoda na zwrot kosztów procesu, jeśli pozwany przy pierwszej czynności prawnej
    uzna powództwo (art. 101 kpc.)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 23. Data: 2007-08-14 16:44:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:59b6.000000b5.46c1b16d@newsgate.onet.pl Liwiusz
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Uważam inaczej. Wytoczenie powództwa bez żadnego wezwania do zapłaty
    > naraża powoda na zwrot kosztów procesu, jeśli pozwany przy pierwszej
    > czynności prawnej uzna powództwo (art. 101 kpc.)
    Pierwszą czynnością procesową może być pozew.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-08-14 20:18:04
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:59b6.000000b5.46c1b16d@newsgate.onet.pl Liwiusz

    > Pierwszą czynnością procesową może być pozew.

    Ze strony powoda? Nie bądź śmieszny. Albo podaj przykład, kiedy to
    pozwany przy pierwszej czynności procesowej uznał powództwo, a tą
    czynnością był pozew.

    Miłej nocy!

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 25. Data: 2007-08-14 20:55:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9t2b8$5fn$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@w...poczta.onet.pl> pisze:

    > Ze strony powoda? Nie bądź śmieszny. Albo podaj przykład, kiedy to pozwany
    > przy pierwszej czynności procesowej uznał powództwo, a tą czynnością był
    > pozew.
    Nie kręć, za późno.
    Nie chciałem się czepiać i robić ci obciachu ale widzę, że ci się należy.
    Napisałeś:
    <cit>
    jeśli pozwany przy pierwszej czynności prawnej
    uzna powództwo (art. 101 kpc.)
    </cit>
    Otóż w tym artykule nie ma słowa o czynności prawnej. Tam jest mowa o
    czynności procesowej.
    Miej odwagę się przyznać do błędu.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-08-14 21:22:43
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > uzna powództwo (art. 101 kpc.)
    > </cit>
    > Otóż w tym artykule nie ma słowa o czynności prawnej. Tam jest mowa o

    To nie zmienia faktu, że podawany przez Ciebie argument, iż pozwany
    może uznać powództwo w pozwie jest nieprawdziwy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 27. Data: 2007-08-14 21:26:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9t64e$f30$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@w...poczta.onet.pl> pisze:

    > To nie zmienia faktu, że podawany przez Ciebie argument,
    To przede wszystkim nie zmienia faktu, że:
    - nie czytasz aktów prawnych dokładnie,
    - brakuje ci odwagi cywilnej aby się do tego przyznać.

    > iż pozwany może uznać powództwo w pozwie jest nieprawdziwy.
    Jasne. Musi się z mocy prawa zapierać do końca.
    Będę delikatny, choć nie wiem czy warto - masz zły dzień.

    --
    Jotte