  • 1. Data: 2007-08-13 08:21:01
    Temat: Bank-telefoniczna rezygnacja
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

    Mam w konto w "Real".Swojego czasu zadzwoniono do mnie i telefonicznie
    uzgodniono,że bedę ubezpieczony. Teraz chciałem się wycofać z tej usługi i
    okazało się, że to jest niemożliwe przez telefon. Jak to wygląda prawnie?
    Pamietam kiedyś TP żądała rezygnacji z usługi na badzo drastycznych
    warunkach.Masa osób stała w kolejkach z pismami wypowiadającymi. Rozumiem,że
    firmy chcą obrzydzić życie tym którzy chcą skorzystać z usług im
    niemiłych.Ale są pewnie jakieś proporcje?
    Robol