  • 1. Data: 2007-08-13 11:25:04
    Temat: Nie ma czystej partii
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    PiS - do odstrzału, zeszmacone
    PO - do odstrzału, zeszmacone
    SLD.Żydzi-razem (czyli LiD) - do odstrzału, zeszmacone
    LiS (SO i LPR) - do odstrału, zeszmacone.

    Żadna z tych partii nie odżegnuje się od żydowskich korzeni i żadna z nich
    nie odżegnuje się od wasalskiej polityki wobec USA i Izraela, w tym od
    instalowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej amerykańskiej tarczy
    antyrakietowej.

    Każdy uczciwy patriota polski, chcący dla Polski i siebie dobra, powinien
    wstępować w szeregi Polskiej Partii Narodowej i tworzyć nowy porządek w
    ojczyźnie.
    http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option
    =com_content&task=view&id=44&Itemid=1http://www.pols
    kapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=44&Itemid=1

    boukun

  • 2. Data: 2007-08-13 11:29:20
    Temat: Re: Nie ma czystej partii
    Od: kleju <p...@p...onet.pl>

    nie troluj

  • 3. Data: 2007-08-13 12:01:19
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    /same glupoty/

    spie***laj ze spamem

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2007-08-13 12:06:23
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    boukun wrote:
    > PiS - do odstrzału, zeszmacone

    nieprawda! inne partie muszą służyć komuś innemu (cholera wie komu) w takim
    kraju jak Polska będącym na linii frontowej nowego podziału świata
    Zachód+Izrael <--> Rosja+Iran

    ale PiS wydaje się być partią a u t o n o m i c z n ą, autorską, gdzie
    autentycznie bracia Kaczyńscy są jedynymi którzy tam kierują,

    i ci przywódcy, Jarosław i Lech Kaczyńscy, są bardziej odporni na naciski z
    zewnątrz, głównie p s y c h o l o g i c z n i e ponieważ jako bracia -
    bliźniacy mogą sobie w z a j e m n i e u f a ć i to bezgranicznie!!

    to bardzo ważne w tak trudnej grze politycznej, gdzie jakikolwiek pojedynczy
    człowiek w roli "przywódcy" dawno by uległ!

    --
    Seryozha

  • 5. Data: 2007-08-13 19:03:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    > Każdy uczciwy patriota polski, chcący dla Polski i siebie dobra, powinien
    > wstępować w szeregi Polskiej Partii Narodowej i tworzyć nowy porządek w
    > ojczyźnie.

    Nie rozumiesz, że my tutaj wszyscy jesteśmy częścią układu? Zwolennikami
    żydokomuny?
    Niestety jesteśmy już tak spaczeni przez system i Izrael, że prawda,
    którą nam objawiasz nie dotrze do nas. Idź sobie gdzieś indziej... na
    jakieś fora związane z LPR/MW albo radiem ma ryja...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-08-13 19:21:17
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nam objawiasz nie dotrze do nas. Idź sobie gdzieś indziej... na jakieś
    > fora związane z LPR/MW albo radiem ma ryja...

    Ja tu widzę tylko trzech, a tysiące czyta z językiem na brodzie i nic nie
    mówi.

    boukun

  • 7. Data: 2007-08-13 20:33:05
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message
    > Ja tu widzę tylko trzech, a tysiące czyta z językiem na brodzie i nic nie
    > mówi.

    Wyjątkowo dokaramię - masz czwartego :-)

    TomekD

  • 8. Data: 2007-08-13 21:34:22
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "boukun" <b...@n...pl> wrote in message
    >
    > Wyjątkowo dokaramię - masz czwartego :-)
    >
    > TomekD

    0,000001%

    boukun

  • 9. Data: 2007-08-13 21:59:30
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    > 0,000001%
    > boukun

    Wiesz prawda, że większość osóbco milczy ma Cię w kf... i tych którzy
    sięz Toba zgadzają to jest może 0.0001%?
    W sumie lobię flamey i jakiś zaślepionych głupków, ale to chyba
    najlepsza z możliwych rozwiązań... od teraz ignoruje upośledzonych ludzi :d
    Dziękuję

    pozdrawiam.
    PlaMa