  • 11. Data: 2006-10-21 22:13:04
    Temat: Re: Zniesiony podatek spadkowy ???
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chyba juz się nauczyłes, że najłatwiej rozdawać cudze.
    Rząd i sejm rozdaje bo to nie jego.
    Podatek od spadków i darowizn nie stanowił dochodu budzetu panstwa.
    Stanowił dochód gmin.
    JaC
    PS. Oczywiście jestem za zniesieniem durnego podatku od spadków dla członków
    najblizszej rodziny...
    PS 2. Ciekawe, co gminom dadza w zamian - może jeszcze wyzsze opłaty za karte
    pojazdu??

    > Czy to prawda ze podatek spadkowy został zniesiony?
    > Moi znajomi będący lokalnymi zwolennikami pisu trąbią o tym na lewo i prawo... a
    mnie się coś za bardzo w to wierzyć
    nie chce.
    > Jak to jest naprawdę?

    It has removed 2224 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!