  • 1. Data: 2006-10-21 09:30:12
    Temat: niezgodnosc z umową ale w berdyczowie
    Od: "kysio" <k...@c...pl>

    nastepujacy kazus: urzadzenie zakupiono na warszawskiej
    gieldzie komputerowe ale sprzedawca odmawia przyjecia
    go na tejze gieldzie kolejnego dnia - nie kwestionuje roszczenia
    ale mowi, ze trzeba sie zglosic do jego sklepu na drugim
    koncu wa-wy ... z paragonu/gwarancji nic takiego nie wynika ...
    (poza tym, ze jednak na obu jest pieczatka jego firmy
    z adresem sklepu chociaz na gwarancji jest tez informacja
    o stoisku na wgk). abstrahujac od niklych szans na wyegzekwowanie
    na gieldzie to mam pytanko troche na przyszlosc czy jest podstawa prawna
    zeby domagac sie przyjecia produktu w miejscu gdzie zostal
    zakupiony ?

  • 2. Data: 2006-10-21 13:46:19
    Temat: Re: niezgodnosc z umową ale w berdyczowie
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sat, 21 Oct 2006 11:30:12 +0200, kysio napisał(a):

> [...]
    > go na tejze gieldzie kolejnego dnia - nie kwestionuje roszczenia
    > ale mowi, ze trzeba sie zglosic do jego sklepu na drugim
    Zapytaj go czy w zwiazku z tym byla to sprzedaz poza lokalem sprzedawcy.
    Jesli tak to mozesz nawet rozwiazac umowe bez podania przyczyn przez
    pierwszych 10 dni. ;-)
    Na cos sie chlopak musi zdecydowac. Albo ze to stoisko to jego
    sklep(lokal) i wtedy przyjmuje reklamacje tam gdzie sprzedal albo ze nie
    jest to jego lokal i wtedy nabierasz kilku ciekawych praw :-)
    Sadze ze z dwojga zlego wybierze to pierwsze :-)
    Jakub (JFK) Kasica
    adres z from jest poprawny bez
    usuwania czegokolwiek.