  • 1. Data: 2006-10-21 03:11:07
    Temat: Zniesiony podatek spadkowy ???
    Od: "Renald" <R...@o...pl>

    Czy to prawda ze podatek spadkowy został zniesiony?
    Moi znajomi będący lokalnymi zwolennikami pisu trąbią o tym na lewo i
    prawo... a mnie się coś za bardzo w to wierzyć nie chce. Jak to jest
    naprawdę?

  • 2. Data: 2006-10-21 03:20:15
    Temat: Re: Zniesiony podatek spadkowy ???
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Renald" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moi znajomi będący lokalnymi zwolennikami pisu trąbią o tym na lewo i
    > prawo... a mnie się coś za bardzo w to wierzyć nie chce. Jak to jest

    Tak od 1.01.07 od spadku i darowizn, od najbliższych
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 3. Data: 2006-10-21 04:37:47
    Od: "Misiek" <m...@g...pl>

    > Tak od 1.01.07 od spadku i darowizn, od najbliższych

    I w zwiazku z tym mam pytanie:
    przekazalem corce w drodze darowizny mieszkanie w 2006r
    nie placac podatku. I zeby go nie placic corka musi tam mieszkac
    przez 5 lat. Czy jezeli od 1.01.2007 zniosa ten podatek to zmiana
    ta obejmie takze nas (i corka bedzie mogla sprzedac mieszkanie bez placenia
    podatku przed uplywem 5 lat) czy tylko tych ktorzy darowizny dokonaja
    po 1.01.2007.

    pzdr.
    Misiek

  • 4. Data: 2006-10-21 05:44:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Maluch" <n...@m...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Renald" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Tak od 1.01.07 od spadku i darowizn, od najbliższych
    > --

    DzU nr ?

  • 5. Data: 2006-10-21 06:38:03
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > "Maluch" <n...@m...pl> wrote in message

    > DzU nr ?

    Dopiero klepnął to sejm

  • 6. Data: 2006-10-21 07:07:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > DzU nr ?

    http://orka.sejm.gov.pl/proc5.nsf/0/B88D843CBE741CBC
    C125719D003D5165?OpenDocument

  • 7. Data: 2006-10-21 08:46:43
    Od: "mm" <e...@v...pl>

> [...]
    > Moi znajomi będący lokalnymi zwolennikami pisu trąbią o tym na lewo i
    > prawo... a mnie się coś za bardzo w to wierzyć nie chce. Jak to jest

    ale obejmie to tylko stany faktyczne zaistniale po 1.01.2007 r.

  • 8. Data: 2006-10-21 10:22:54
    Od: "Zdzislaw" <KrEnOzYl@WYTNIJ_TOPOLBOX.COM>

    Witam!
    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Tak od 1.01.07 od spadku i darowizn, od najbliższych

    Hmmm. czy aby nie jeszcze -> Senat - > Poprawki -> Sejm ->Poprawki
    (Tak/Nie) -> Prezydent ???
    Toz to moze sie urodzic calkiem inny "text"

  • 9. Data: 2006-10-21 11:58:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...pl> napisal(a):

> [...]
    > ta obejmie takze nas (i corka bedzie mogla sprzedac mieszkanie bez placenia
    > podatku przed uplywem 5 lat) czy tylko tych ktorzy darowizny dokonaja

    Obawiam się, że niestety będzie musiała pomieszkać.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 10. Data: 2006-10-21 12:00:34
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Zdzislaw napisał:
> [...]
    > (Tak/Nie) -> Prezydent ???
    > Toz to moze sie urodzic calkiem inny "text"

    tak, ale to beda drobne literowki (np. nie "zniesiony" ale "zwiekszony")