  • 81. Data: 2019-07-23 18:26:33
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 10:35, J.F. pisze:

    > Tylko ze jesli to informacja na podstawie logowan do BTS, to informacja
    > moze byc niepewna - np w korek trafil, a obszar tego zatrzymania duzy.
    > Choc w poblizu Warszawy powinno byc tych BTS dosc sporo ...

    Na A2 to pewnie co jakiś czas są kamery. Obstawiam, że wcale nie tak rzadko.

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2019-07-23 18:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 10:46, J.F. pisze:

    > A tu widzisz - policja by sie zajmowala nieszkodliwymi wariatami,
    > a zbrodni dokonal do niedawna normalny czlowiek.

    Zajeciście nieszkodliwemu, skoro sasiedzi na niego bez przerwy dzwonią.
    Nieszkodliwe to jest przejście na czerwonym jak nikt nie jedzie. No ale
    wtedy to ponoć kulson nie ma wyjścia.

    > Mysle, ze co najmniej polowa z tych 500, bo zeby zabic to trzeba miec
    > cos nie tak

    No więc sam widzisz, że są mocno nadreprezentowani.

    > ... ale czy takie, ze "osobnik znany policji, zatrzymywany,
    > prokurator/sad wypuscil, bo chory psychicznie" ?

    Do prokuratury czy sądu to nie trafia, bo wczesniej policja ma na to
    wyjebane.

    > Tylko to sie okazuje po fakcie.
    > Kontrolne badania psychiatryczne dla wszystkich co 5 lat ? :-)

    A po co? Masz zdjagnozowanego świra u mnie w bloku, miałeś parkę co
    wysadziła blok, miałeś zabójcę Adamowicza, rajdowca z sopotu - wszyscy
    wcześniej zdiagnozowani. O trzech z nich policja miała info, że są
    niebezpieczni i byli policji dobrze znani.

    > No wiesz - Frog jak jezdzil, to mozna bylo zobaczyc na filmach, i
    > bezpiecznie to nie wygladalo ... ale wypadkow chyba nie mial.

    No i sam widzisz - idąc twoim tropem policja powinna się przypierdalać
    do takich co jadą 55. Profesjonalistów zapierdalających +100 nie należy
    ruszać - "szybcy ale bezpieczni"

    > Bo nie ma podstawy prawnej :-P

    Jak nie ma - zacznijmy od art 51 kw. Reszta potem.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2019-07-23 20:36:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może zdążyła separację?

    -----

  • 84. Data: 2019-07-23 20:38:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jakby Wasza matka zasłabła na tym czerwonym i nagle złośliwie zza zakrętu
    wyjechałby tramwaj?

    -----

  • 85. Data: 2019-07-23 21:00:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Zajeciście nieszkodliwemu, skoro sasiedzi na niego bez przerwy
    >dzwonią.

    Chyba nie rozumiesz.
    Sasiedzi bez przerwy dzwonia, a on od lat powazniejszej szkody jednak
    nie zrobil.

    Tymczasem ojcu Dawida odbilo ... i wiecto jego policjanci powinni
    pilnowac, jak jeszcze wydawal sie zdrowy :-)

    >No więc sam widzisz, że są mocno nadreprezentowani.

    Moze nawet powinieniem napisac ze wszyscy ... ale jak ktos zabija dla
    pieniedzy, to takie normalne :-)

    >Do prokuratury czy sądu to nie trafia, bo wczesniej policja ma na to
    >wyjebane.

    Za pierwszym razem musiala jakos zainterweniowac.
    A potem ignoruje, bo wie, ze nic nie zrobi :-)

    >A po co? Masz zdjagnozowanego świra u mnie w bloku, miałeś parkę co
    >wysadziła blok, miałeś zabójcę Adamowicza, rajdowca z sopotu -
    >wszyscy wcześniej zdiagnozowani.

    No ale to jest trzech przez trzy lata - bo twojego swira nie licze.
    W tym czasie mielimy 1500 ofiar tzw zdrowych ludzi.

    Jak to bylo z tymi babkami z bloku to nie wiem.

    Dodaj jeszcze, ze sam na starosc mozesz popasc w demencje ... i co,
    zamknac cie ?
    Bo nawet niekoniecznie musisz celowo blok wysadzic, wystarczy ze
    odkrecisz gaz i zapomnisz zapalic.

    Albo stwierdzisz, ze czas na pieczoną kielbase i ognisko w mieszkaniu
    rozpalisz.

    >No i sam widzisz - idąc twoim tropem policja powinna się
    >przypierdalać do takich co jadą 55. Profesjonalistów zapierdalających
    >+100 nie należy ruszać - "szybcy ale bezpieczni"

    No ba - policjanci, borowiki, rajdowcy :-)

    >Jak nie ma - zacznijmy od art 51 kw. Reszta potem.

    pijanego moga zamknac, a kw świrow nie dotyczy :-)

    Ale moze nie calkiem
    https://www.tvp.info/11414437/informacje/polska/upos
    ledzony-radek-wyszedl-aresztu/

    Teraz chlopak "kradnie" po okolicy dalej, a dyrektora aresztu skazali

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
    wo/1595693,1,skazani-mimo-ze-niepelnosprawni-intelek
    tualnie.read

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/178707
    4,1,sedzia-ukarana-dyscyplinarnie-za-orzeczenie-to-t
    ragifarsa.read

    J.

  • 86. Data: 2019-07-23 21:51:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 21:00, J.F. pisze:

    > Chyba nie rozumiesz.
    > Sasiedzi bez przerwy dzwonia, a on od lat powazniejszej szkody jednak
    > nie zrobil.

    Wystarczająco poważne jest zakłócanie spokoju. Co policja nagle nie jest
    od drobnych spraw?

    > Za pierwszym razem musiala jakos zainterweniowac.
    > A potem ignoruje, bo wie, ze nic nie zrobi :-)

    To jak nic nie może, to niech się rozwiąże. Może tylko ma to w dupie bo
    woli się uganiać za przechodzącymi na czerwonym, noszącymi
    nieprawomyślne koszulki albo studentami z piwem w parku.

    > No ale to jest trzech przez trzy lata - bo twojego swira nie licze.
    > W tym czasie mielimy 1500 ofiar tzw zdrowych ludzi.

    Sam napisałeś, że mniej więcej połowa to ma coś nie tak z głową, więc
    nie odwracaj kota ogonem.

    > Jak to bylo z tymi babkami z bloku to nie wiem.

    Normanie "dobrze znane policji, sąsiedzi ciągle się skarżyli,
    wielokrotnie goziły że wysadzą kwadrat".

    > Dodaj jeszcze, ze sam na starosc mozesz popasc w demencje ... i co,
    > zamknac cie ?

    Jak będę groził ludziom... niestety - albo rodzina albo państwo.

    > No ba - policjanci, borowiki, rajdowcy :-)

    Temat trochę przestaje być śmieszny kiedy dochodzi do trupów, bo policja
    woli wyrabiać statystyki.

    Powiem wprost - mamy tekturowe państwo: Policjant na grupach (poniekąd
    elita) udowadnia, że ratownik nie jest od ratowania, tylko od posiadania
    defibrylatora na stanie. W związku z tym nie może go używac do
    ratowania, bo ktoś inny mógłby go potrzebować, a wtedy on nie miałby go
    na stanie. Państwo zapewnia ochronę matkom na urlopach i w ciąży przed
    zwolnieniem, ale tylko wtedy gdy chodzi o złego prywacirza, jak o
    państwo to można ustawą sprzeczną z prawem unijnym cofnać ochronę wstecz
    - w ramach polityki prorodzinnej, potem małpa która się pod tym
    podpisałe ma czelność kandydować na komisarza to spraw zatrudnienia i
    polityki społecznej UE. Podstawowym obowiązkiem państwa jest zapewnienie
    prawa do sądu, ale sąd stwierdza, że nie czuje się kompetentny do oceny
    sprawy więc... powództwo oddala. Policja nie czuje się w obowiązku
    zapewnić bezpieczeństwa fizycznego obywateli, bo przecież świr jeszcze
    nikogo nie zabił, na razie tylko groził i biegał z norzem - nie ma trupa
    nie ma sprawy. Wojsko - wojsko się rozbroiło, bo pół budżetu wydali na
    samoloty dla wipów (które od dwóch lat nie osiągnęły gotowości
    "bojowej", a resztę wydają na emerytuty trepów. Emerytuty... Tyle
    dobrego, że jak zadzwonisz to karetka przyjedzie i umrzesz czekając na
    sorze a nie na ulicy. Na chuj mi państwo, które nie spełnia swoich
    podstawowych obowiązków? Ale jak przejdziesz na czerwonym, to przyjdzie
    kulson i będzie ci tłumaczył "ale jesteśmy w polsce a nie europie". A
    chuj z takim państwem i jego prawem. Jak mi ktoś powie, że mam jakieś
    obowiązki wobec państwa to niech spierdala.

    > pijanego moga zamknac, a kw świrow nie dotyczy :-)

    Gdyż, albowiem? Dotyczy - dopiero sąd na podstawie opinie biegłego
    stwierdza niepoczytalność i ma zgryz co zrobić dalej.

    --
    Shrek

  • 87. Data: 2019-07-23 22:07:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2019 o 16:13, J.F. pisze:

    > Slyszac, jak to psychologia jest od lat najbardziej obleganym kierunkiem
    > ... to chyba nie jest calkiem prawda.

    "Kim chcesz zostać jak dorośniesz?

    - Psychologiem

    - A czemu nie astronautą? Każdy chce być astronautą?

    - Bo większość nie zostaje astronautami - będę ich leczył"

    --
    Shrek

  • 88. Data: 2019-07-24 01:18:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    tni-Dawid-zginal-od-wielu-ciosow-nozem.html

    > Po tylu dniach, to ci ludzie chyba juz byli zdemotywowani - szans na
    > znalezienie zywego raczej malo.

    Skodę znalezioro ZCP szybko, na samym początku akcji. Doniesienia o
    bagażniku też były w pierwszych dniach.

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2019-07-24 01:26:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-
    zataiła-to-przed-matką-dawidka-ukrywano-brutalną-pra
    wdę/ar-AAEJHZn

    > Hm, czy to ma sens, zeby najpierw szedl szpaler ludzi, a za nimi
    > kryminalni od szukania sladow ?

    Może bo to fachowcy i może na coś eskra zwrócą uwagę, ale jeśli prawdą
    jest, że znaleziono go po wygniecionej trzcinie, to oznacza, że mieli
    chyba niezłego fuksa. Albo też ten poprzedzający szpaler leciał tylko po
    równym gruncie i nigdzie w krzaki się nie zapędzał.

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2019-07-24 02:29:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > W dniu 2019-07-23 o 17:11, Animka pisze:
    >:> To teraz cały jego dług przejdzie na żonę

    > Dług odrebny juz w chwili zawierania ?

    MZ tak. Raczej nie zaciągnął pożyczki za jej zgodą.

    > Musiala byc niezła zołza, skoro tak sie zemscil - dziecko zabil,
    > 500+ pozbawil, dlugi zostawil i niech sobie wraca do ojczyzny ...

    Nie oceniajmy. Zołzy zaczynają zwykle od utrudniania ojcu kontaktu z
    dzieckiem, czego tu ponoć nie było.

    --
    Marcin