  • 71. Data: 2019-07-23 16:18:27
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d36c847$0$538$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Po tylu dniach, to ci ludzie chyba juz byli zdemotywowani - szans na
    >znalezienie zywego raczej malo.

    >Ale jesli tyle ciosow ... to wnetrze powinno byc chyba mocno krwią
    >zalane i to widoczne na pierwszy rzut oka ?

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/ojciec-w
    -furii-zabił-pięcioletniego-dawida/ar-AAEHG7u
    ale ile tu faktow, a ile zmyslen ?

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-
    zataiła-to-przed-matką-dawidka-ukrywano-brutalną-pra
    wdę/ar-AAEJHZn

    Hm, czy to ma sens, zeby najpierw szedl szpaler ludzi, a za nimi
    kryminalni od szukania sladow ?

    J.

  • 72. Data: 2019-07-23 16:37:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście, że tak.
    Ale chyba coś z tych studiów wynoszą.

    -----
    >"Na psychologię idą ludzie, którzy mają problem ze sobą i wierzą, że studia im
    pomogą"

  • 73. Data: 2019-07-23 16:43:46
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 15:50 Animka <a...@w...pl> pisze:

    > No nie, ale jego twarz mam cały czas przed oczami :-(
    > Chcę o tej twarzy zapomnieć.

    > Jeden (chyba najmądrzejszy policjant) mi powiedział, że nie może mi
    > powiedzieć dlatego, że czyjś wzrost podlega też pod ochronę danych
    > osobowych, czyli Rodo. W takim razie odpuściłam sobie pytania.

    :)

    No, to teraz zacznij śnić o najmądrzejszym policjancie, zamiast o zabójcy.
    Nawiasem, ma widać lata praktyki w spławianiu egzaltowanych petentek :)

    --
    Trefniś

  • 74. Data: 2019-07-23 17:11:00
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 16:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/ojciec-w
    -furii-zabił-pięcioletniego-dawida/ar-AAEHG7u

    To teraz cały jego dług przejdzie na żonę, która nie zdążyła wziąć z nim
    rozwodu. Straszne.

    --
    animka

  • 75. Data: 2019-07-23 17:25:26
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 16:43, Trefniś pisze:

    > :)
    >
    > No, to teraz zacznij śnić o najmądrzejszym policjancie, zamiast o zabójcy.
    > Nawiasem, ma widać lata praktyki w spławianiu egzaltowanych petentek :)

    Dlaczego egzaltowanych?
    Zna przepisy prawa o odpowiedział widocznie tak jak powinien. Poza tym
    nie śnię tylko go widziałam i śmiać mi się chciało . Teraz te jego
    zdjęcia przypomniały mi jego osobę.
    Gdybyś to Ty był na moim miejscu co powiedziałbyś o sobie? Egzaltowany?
    Może jednak jestes egzaltowany.

    --
    animka

  • 76. Data: 2019-07-23 17:28:46
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 16:13 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup

    > Slyszac, jak to psychologia jest od lat najbardziej obleganym kierunkiem
    > ... to chyba nie jest calkiem prawda.

    Wierzę psychologowi, który tę sprawę badał na macierzystych uczelniach UJ,
    KA/AFM (gdzie dziekanem stosownego wydziału). Także własnym obserwacjom,
    które to potwierdzają.
    :)

    Co o studiowaniu psychologii piszą sami kandydaci i absolwenci:

    https://www.goldenline.pl/grupy/Zainteresowania/psyc
    hologia-psychoterapia/psychologia-studia-bez-przyszl
    osci,3471165/

    Przykre, że kandydatka zakłada koniec kariery na kasie w Biedronce.

    Problemy psychiczne studentów:
    http://istotnie.pl/kondycja-psychiczna-studentow-sie
    -o-martwic

    Rzekoma atrakcyjność kierunku może świadczyć właśnie o katastroficznej
    kondycji psychicznej młodzieży, która zgodnie z opisaną przeze mnie
    obserwacją profesora Z.N. szuka na uczelni pomocy.

    Poza tym jest ostatnio moda na coachów i psychoterapeutów, do których
    chadza się w przerwie między pracą w korporacji a sojowym latte.

    http://szkolacoachingu.edu.pl/produkt/coaching/coach
    ing-indywidualny/

    > Albo polowa ma ma malutkie problemy, a druga polowa sie nie dostaje,
    > albo po prostu te baby uwielbiaja psychologizowanie :)

    Jest lepiej - sporo osób kończy takie studia/szkoły coachingu...

    Odnoszę wrażenie, że nie odróżniacie lekarza psychiatry czy neurologa, od
    psychologa który NIE jest lekarzem. Zatem nie dotyczy go nawet sentencja
    medice, cura te ipsum (lekarzu lecz się sam).

    --
    Trefniś

  • 77. Data: 2019-07-23 17:32:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 17:11, Animka pisze:
    > To teraz cały jego dług przejdzie na żonę

    Skoro można niegodnego pozbawić dziedziczenia, to może jest instytucja
    działająca w tej sytuacji?
    Niestety wątpię.

    Robert

  • 78. Data: 2019-07-23 17:44:11
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 16:37 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Oczywiście, że tak.
    > Ale chyba coś z tych studiów wynoszą.

    Dyplom magistra psychologii i jeszcze więcej wątpliwości, których uczelnia
    nie potrafiła rozwiać:

    http://www.ptp.org.pl/modules.php?name=News&file=art
    icle&sid=287

    Z powyższego wynika, że nawet absolwent psychologii nie zdaje sobie
    sprawy, że psycholog nie jest lekarzem i nawet po wielu latach na kasie w
    biedronce może mienić się psychologiem/coachem :)

    --
    Trefniś

  • 79. Data: 2019-07-23 17:45:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-07-23 o 17:11, Animka pisze:
    :> To teraz cały jego dług przejdzie na żonę

    >Skoro można niegodnego pozbawić dziedziczenia, to może jest
    >instytucja działająca w tej sytuacji?
    >Niestety wątpię.

    Dług odrebny juz w chwili zawierania ?

    Musiala byc niezła zołza, skoro tak sie zemscil - dziecko zabil,
    500+ pozbawil, dlugi zostawil i niech sobie wraca do ojczyzny ...

    J.

  • 80. Data: 2019-07-23 17:49:44
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 17:25 Animka <a...@w...pl> pisze:

    > Dlaczego egzaltowanych?
    > Zna przepisy prawa

    Nie zna...

> [...]
    > jego osobę.
    > Gdybyś to Ty był na moim miejscu co powiedziałbyś o sobie? Egzaltowany?

    Nigdy nie byłbym na twoim miejscu!