  • 1. Data: 2019-07-20 18:11:17
    Temat: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Znaleziono ciało poszukiwanego 5-cio letniego dziecka.
    Jasnowidz Jackowski na podstawie zdjęcia przez internet przeczuwał gdzie
    może znajdować się dziecko. Sporządził nawet dla policji mapkę, ale
    policja ma przecież swoje metody. Dopiero dzisiaj zaczęli szukać tam
    gdzie wskazał im Jackowski. Szkoda, że nie od razu, chociaż życia
    dziecku to i tak by nie przywróciło.

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-07-20 18:26:22
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: z <...@...pl>

    Tak się składa że jestem po "raporcie mniejszości" W końcu do końca ;-)
    Jasnowidze to nieszczęśliwi ludzie. Nie dokuczaj im.
    Ale to nie powód żeby o tym pisać na PRAWIE.

  • 3. Data: 2019-07-20 18:33:05
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 18:26, z pisze:
    > Tak się składa że jestem po "raporcie mniejszości" W końcu do końca ;-)
    > Jasnowidze to nieszczęśliwi ludzie. Nie dokuczaj im.
    > Ale to nie powód żeby o tym pisać na PRAWIE.

    Ty im dokuczasz. Jasnowidz Jackowski na pewno jest radosnym człowiekiem,
    no i ma dużo młodszą, ładną żonę.
    Z tego co mówili parę minut temu na TVN24 to w tym czasie, gdy
    policjanci znaleźli dziecko pojawiła się nad tym miejscem piękna tęcza.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-07-20 18:36:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 18:33, Animka pisze:

    Tylko pamiętaj. Ten cud nie może być dziełem pisiorów ;-)

  • 5. Data: 2019-07-20 19:02:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2019 o 18:36, z pisze:
    > W dniu 2019-07-20 o 18:33, Animka pisze:
    >
    > Tylko pamiętaj. Ten cud nie może być dziełem pisiorów ;-)

    w dodatku Jackowski balował z Pershingiem w Kac Vegas, dla mnie to
    czarnowidz, nic nie może pomóc, odnajduje tylko trupy:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-07-20 19:06:07
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 18:36, z pisze:
    > W dniu 2019-07-20 o 18:33, Animka pisze:
    >
    > Tylko pamiętaj. Ten cud nie może być dziełem pisiorów ;-)

    Ależ nawet i nie dziełem księdza Rydzyka.

    --
    animka

  • 7. Data: 2019-07-20 19:12:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 18:11, Animka pisze:
    > Jasnowidz Jackowski na podstawie zdjęcia przez internet przeczuwał gdzie
    > może znajdować się dziecko.

    Przeczuwał? Jak miliony innych ludzi.

    "Zapewniał, że chłopiec nie żyje, a ,,cała sytuacja" rozegrała się pod
    Grodziskiem Mazowieckim. Jackowski pomylił się tylko z miejscem
    znalezienie chłopca - wskazywał na dno jednego z akwenów przy Grodzisku,
    tymczasem ciało Dawidka znaleziono przy autostradzie A2."

    Więcej:
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Krzysztof-Jack
    owski-przewidzial-smierc-Dawidka-i-przyczynil-sie-do
    -poszukiwan-chlopca

    Robert

  • 8. Data: 2019-07-20 22:26:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > znalezienie chłopca - wskazywał na dno jednego z akwenów przy Grodzisku,
    > tymczasem ciało Dawidka znaleziono przy autostradzie A2."

    Nie trzeba było być uznanym jasnowidzem, by wymyślić, że dziecko
    najprawdopodobniej nie żyje. Jakby żyło, to pięciolatka by ktoś znalazł.
    Również dość oczywistym było, że ojciec by nie pajacował i nie wywoził
    go gdzieś daleko. Miał 2~3 godziny. Jedyną ewentualnością było
    przekazanie jakiejś innej osobie.

    Natomiast z jasnowidzami jest tak, że niby nikt w to nie wierzy, ale jak
    nie masz lepszego pomysłu, gdzie szukać, to przeszukanie miejsca
    wskazanego przez jasnowidza w pierwszej kolejności jest dobrym pomysłem.
    Zdesperowana rodzina chwyta się różnych pomysłów. Wyobraź sobie, co by
    było, jakby gość trafił.

  • 9. Data: 2019-07-20 23:03:38
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > znalezienie chłopca - wskazywał na dno jednego z akwenów przy Grodzisku,
    > tymczasem ciało Dawidka znaleziono przy autostradzie A2."

    To jakiś węzeł konotopa. Nie mówił tylko o dnie, ale też rozważał
    cmentarz. Sporządził plan miejsca zostawienia Dawidka. On patrzył tylko
    na zdjęcie internetowe, nie miał w ręku żadnych ubrań dziecka, więc sam
    powiedział, że to jest za mało, ale podzielił się tym co czuje. Ponadto
    powiedział, że Dawidek został zamordowany w samochodzie w pobliżu
    kościoła. Policja dzisiaj poprosiła jasnowidza,żeby przyjechał do domu
    tego ojca. Jechał aż z nad morza, więc nie zdążył na czas, bo już ciało
    Dawidka znaleziono. W telewizji raz mówili, że ciałko w worku było w
    wodzie, ale kto inny (na tnv24) powiedział, że jednak położył obok. Z
    czasem dowiemy się więcej.
    Cały czas bardzo to przeżywalam, nie mogłam nic robić, serce mi
    normalnie pękało. Patrzyłam ciągle na zdjęcie tego dzieciaczka i w jego
    mądre oczy. Bardzo mi kogoś przypomina, ale to drugie ukochane dziecko
    jest już o 5 lat starsze. Może dlatego nie mogłam znaleźć sobie miejsca
    i cały czas śledziłam przebieg poszukiwań. Tak czy siak aniołeczek nie
    powinien być ofiarą mordercy.

    > Więcej:
    > https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Krzysztof-Jack
    owski-przewidzial-smierc-Dawidka-i-przyczynil-sie-do
    -poszukiwan-chlopca

    Też to czytałam, czytałam wszystko co było na ten temat. Czekałam na
    informację o znalezieniu dziecka.
    Nawet i tego potem posłuchałam.
    https://www.youtube.com/channel/UCbS8vsbx1MSl1aGrja2
    -4kg

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-07-20 23:08:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2019 o 23:03, Animka pisze:
    > Cały czas bardzo to przeżywalam, nie mogłam nic robić, serce mi
    > normalnie pękało.

    ale ale, mięsko chętnie animka szamie, bez żadnych skrupułów

    --
    I love love