    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5d35e2ce$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d360adb$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d36c9d7$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d37370d$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Date: Tue, 23 Jul 2019 21:00:33 +0200

    dyskusyjnych:5d37370d$0$17361$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 23.07.2019 o 10:46, J.F. pisze:

    >Zajeciście nieszkodliwemu, skoro sasiedzi na niego bez przerwy
    >dzwonią.

    Chyba nie rozumiesz.
    Sasiedzi bez przerwy dzwonia, a on od lat powazniejszej szkody jednak
    nie zrobil.

    Tymczasem ojcu Dawida odbilo ... i wiecto jego policjanci powinni
    pilnowac, jak jeszcze wydawal sie zdrowy :-)

    >No więc sam widzisz, że są mocno nadreprezentowani.

    Moze nawet powinieniem napisac ze wszyscy ... ale jak ktos zabija dla
    pieniedzy, to takie normalne :-)

    >Do prokuratury czy sądu to nie trafia, bo wczesniej policja ma na to
    >wyjebane.

    Za pierwszym razem musiala jakos zainterweniowac.
    A potem ignoruje, bo wie, ze nic nie zrobi :-)

    >A po co? Masz zdjagnozowanego świra u mnie w bloku, miałeś parkę co
    >wysadziła blok, miałeś zabójcę Adamowicza, rajdowca z sopotu -
    >wszyscy wcześniej zdiagnozowani.

    No ale to jest trzech przez trzy lata - bo twojego swira nie licze.
    W tym czasie mielimy 1500 ofiar tzw zdrowych ludzi.

    Jak to bylo z tymi babkami z bloku to nie wiem.

    Dodaj jeszcze, ze sam na starosc mozesz popasc w demencje ... i co,
    zamknac cie ?
    Bo nawet niekoniecznie musisz celowo blok wysadzic, wystarczy ze
    odkrecisz gaz i zapomnisz zapalic.

    Albo stwierdzisz, ze czas na pieczoną kielbase i ognisko w mieszkaniu
    rozpalisz.

    >No i sam widzisz - idąc twoim tropem policja powinna się
    >przypierdalać do takich co jadą 55. Profesjonalistów zapierdalających
    >+100 nie należy ruszać - "szybcy ale bezpieczni"

    No ba - policjanci, borowiki, rajdowcy :-)

    >Jak nie ma - zacznijmy od art 51 kw. Reszta potem.

    pijanego moga zamknac, a kw świrow nie dotyczy :-)

    Ale moze nie calkiem
    https://www.tvp.info/11414437/informacje/polska/upos
    ledzony-radek-wyszedl-aresztu/

    Teraz chlopak "kradnie" po okolicy dalej, a dyrektora aresztu skazali

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
    wo/1595693,1,skazani-mimo-ze-niepelnosprawni-intelek
    tualnie.read

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/178707
    4,1,sedzia-ukarana-dyscyplinarnie-za-orzeczenie-to-t
    ragifarsa.read

    J.