  • 1. Data: 2019-07-19 16:46:35
    Temat: docenił nadzwyczajną kastę
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Wyszedłem na wolność dzięki decyzji niezawisłego sądu, choć prokuratura do
    ostatniego momentu robiła wszystko, by to uniemożliwić - mówi Bartłomiej
    Misiewicz

    Mój tata wpłacił kaucję w wysokości 100 tys. zł. Mimo to prokurator
    odmawiał mojego zwolnienia z aresztu. W mojej ocenie to było po prostu
    niezgodne z prawem negowanie postanowienia sądu

    Moją sprawę swoją kuratelą objął Rzecznik Praw Obywatelskich. Chcę mu
    publicznie podziękować, bo bez jego pomocy i bez wsparcia moich prawników
    nie wyszedłbym na wolność

    Dziś słyszę wypowiedzi z zakresu fantastyki, że to politycy PiS stali za
    moim wyjściem z aresztu. To bzdura. Wypuścił mnie niezawisły sąd, wbrew
    prokuraturze - mówi Misiewicz

    Jak dowiedział się Onet, władze aresztu, w którym przebywał były rzecznik
    MON, ustaliły, że jego zdrowie i życie jest zagrożone ze strony innych
    więźniów. - Przez pięć miesięcy siedziałem w totalnej izolacji - ujawnia
    były współpracownik Antoniego Macierewicza

    całość:
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/bartlomiej
    -misiewicz-pierwszy-wywiad-po-wyjsciu-na-wolnosc/pqb
    59l4
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-07-19 19:33:56
    Temat: Re: docenił nadzwyczajną kastę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]
    >prostu
    >niezgodne z prawem negowanie postanowienia sądu

    Ja tam nie wiem, ale skoro prokuratorowi przysluguje zazalenie, to
    chyba podejrzany ma siedziec.

> [...]
    >za
    >moim wyjściem z aresztu. To bzdura. Wypuścił mnie niezawisły sąd,

    PO oglasza nabor kandydatow na poslow ... moze by sie nadal ? :-)

    A czymzesz im tak podpadl ... rzekomo ?

    J.

  • 3. Data: 2019-07-19 21:24:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.07.2019 o 19:33, J.F. pisze:

    > A czymzesz im tak podpadl ... rzekomo ?

    w pierdlach kochają peło, nienawidzą peace:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-07-20 01:19:42
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-19 o 16:46, Olin pisze:
> [...]
    >
    > całość:
    > https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/bartlomiej
    -misiewicz-pierwszy-wywiad-po-wyjsciu-na-wolnosc/pqb

    Jak widzę to Rzecznik Pr. Ob. zaczął przed zakończeniem kadencji
    bronić/ochraniać przestępców. Przedten chyba nic nie robił, a teraz
    zrobił się aktywny.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-07-22 10:40:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 Jul 2019 19:33:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > A czymzesz im tak podpadl ... rzekomo ?

    Klan Macierese podpadł Prezesowi Wszystkich Prezesów, bo za bardzo brykał,
    dlatego Rodzina Ziobrano zapudłowała ostrzegawczo nieszczęsnego pomocnika
    aptekarza. Gdyby nie przesadzał, mógłby dalej spokojnie doić ile wlezie,
    ale widocznie - jak mawia rosyjski suweren - "kradł powyżej rangi", no i
    nie było wyjścia. Antek Policmajster wprawdzie nie znalazł z łóżku głowy
    konia, ale zrozumiał przekaz, bo jakoś go mniej w szeroko rozumianej
    przestrzeni publicznej.

    Przy okazji można podziwiać niezwykła przemianę duchową tego młodzieńca,
    który nagle pokochał RPO, a i wyroki ferowane przez nadzwyczajną kastę
    podobają mu sie bardziej od ustalanych na Nowogrodzkiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2019-07-22 12:56:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Klan Macierese podpadł Prezesowi Wszystkich Prezesów, bo za bardzo
    >brykał,

    I za to do izolatki ?

    Ja pytalem o to zagrozenie ze strony wiezniow, podpadka Prezesowi to
    chyba dobra rekomendacja by byla :-)

> [...]
    >głowy
    >konia, ale zrozumiał przekaz, bo jakoś go mniej w szeroko rozumianej

    Dostal jedynke w Piotrkowie.
    I wszystko wskazuje na to, ze podkomisja smolenska bedzie dalej
    szukala ...

> [...]
    >kastę
    >podobają mu sie bardziej od ustalanych na Nowogrodzkiej.

    Akurat on chyba wczesniej nie narzekal ani an RPO, ani na kaste ...

    J.

  • 7. Data: 2019-07-22 13:17:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jul 2019 12:56:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dostal jedynke w Piotrkowie.
    > I wszystko wskazuje na to, ze podkomisja smolenska bedzie dalej
    > szukala ...

    W czasach słusznie minionych istniało pojęcie "kopa w górę".
    Przykładowo, Mieciek Moczar w 1968 odszedł z MSW, obejmując stanowisko
    sekretarza KC PZPR. Został również zastępcą członka Biura Politycznego KC
    PZPR, a w końcu prezesem NIK, co tylko pozornie było awansem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2019-07-22 18:23:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 13:17, Olin pisze:

> [...]
    > sekretarza KC PZPR. Został również zastępcą członka Biura Politycznego KC
    > PZPR, a w końcu prezesem NIK, co tylko pozornie było awansem.

    pseudo-szpec z UJ (tera PAN) od wiązek neutrinowych zazdrości Antkowi,
    który nie takie wiązki zmajstrował:)

    https://www.youtube.com/watch?v=V3YxFizj6pk

    Kto w lodówce trzyma nową
    bombę z klocków atomową