    Subject: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5d35e2ce$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d360adb$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d36c9d7$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 23 Jul 2019 18:34:22 +0200

    W dniu 23.07.2019 o 10:46, J.F. pisze:

    > A tu widzisz - policja by sie zajmowala nieszkodliwymi wariatami,
    > a zbrodni dokonal do niedawna normalny czlowiek.

    Zajeciście nieszkodliwemu, skoro sasiedzi na niego bez przerwy dzwonią.
    Nieszkodliwe to jest przejście na czerwonym jak nikt nie jedzie. No ale
    wtedy to ponoć kulson nie ma wyjścia.

    > Mysle, ze co najmniej polowa z tych 500, bo zeby zabic to trzeba miec
    > cos nie tak

    No więc sam widzisz, że są mocno nadreprezentowani.

    > ... ale czy takie, ze "osobnik znany policji, zatrzymywany,
    > prokurator/sad wypuscil, bo chory psychicznie" ?

    Do prokuratury czy sądu to nie trafia, bo wczesniej policja ma na to
    wyjebane.

    > Tylko to sie okazuje po fakcie.
    > Kontrolne badania psychiatryczne dla wszystkich co 5 lat ? :-)

    A po co? Masz zdjagnozowanego świra u mnie w bloku, miałeś parkę co
    wysadziła blok, miałeś zabójcę Adamowicza, rajdowca z sopotu - wszyscy
    wcześniej zdiagnozowani. O trzech z nich policja miała info, że są
    niebezpieczni i byli policji dobrze znani.

    > No wiesz - Frog jak jezdzil, to mozna bylo zobaczyc na filmach, i
    > bezpiecznie to nie wygladalo ... ale wypadkow chyba nie mial.

    No i sam widzisz - idąc twoim tropem policja powinna się przypierdalać
    do takich co jadą 55. Profesjonalistów zapierdalających +100 nie należy
    ruszać - "szybcy ale bezpieczni"

    > Bo nie ma podstawy prawnej :-P

    Jak nie ma - zacznijmy od art 51 kw. Reszta potem.

    --
    Shrek