  • 221. Data: 2023-08-18 14:35:52
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spora szansa, ze w trakcie tych przygotowań doszedł by do wniosku, że
    > nie warto zabijać - zresztą. Podobno jest mądry.

    Prawda. Dlatego zdecydowana większośc to ci w afekcie i zabijają osoby
    im znane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2023-08-18 14:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Możesz to jakoś przystępniej opisać? Kto i kogo ma spisywać, a przede
    > wszystkim po co?

    A ja wiem po co wy zgłoszenia przyjmujecie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 223. Data: 2023-08-18 14:38:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak włozysz do cudzego grobowca? Znajdą zwłoki, jak kolejny pochówek
    > będzie.  Grób mojej rodziny pomiędzy 1996, a 2017 rokiem nie był
    > otwierany. 21 lat.

    Jest to jakaś opcja - ale zazwyczaj cmentarze są pilnowane, żeby ktoś
    kto harczu księdzu nie płaci nie wszedł i nie zarobił - choćby na
    remoncie grobu.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2023-08-18 14:41:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W dniu 18.08.2023 o 13:28, J.F pisze:
    >
    > Shrek napisał post, z którego wynikało, że Policja, to
    > w ogóle "zlała" go i jego motocykl. Po kawałeczku wyciągając informacje
    > okazało się, że przynajmniej dowodów na to żadnych nie ma.

    Nagrań oczekujesz?

    > Jakbym nie zwrócił na kilka szczegółów uwagi, to ostatecznie byście
    > niemal wszyscy tu osiągnęli "szczytowanie" wykazując nieudolność tych
    > policjantów. Ja nawet rozumiem, że możecie nie lubić kogoś, kto Wam to
    > "szczytowanie" utrudnia, no ale mnie - jak widzę takie idiotyzmy - to po
    > prostu wkurza.

    Jakie konkretnie?

    > Czasem mi się po prostu nie chce uczestniczyć w takich głupich
    > dyskusjach. W wypadku Shreka gdzieś wyłapałem początek wątku. Ja nie
    > zawsze mam czas czytać tu. Jak przychodzę po kilku dniach i wątek się
    > rozwinie, to naprawdę nie chce chce mi się rozkminiać niuansów. Czasem
    > jakiś fragment skomentuję.

    Ale nie przeszkadzaci to czepiać się że niby czegś nie napisałe. Jak nie
    napisałem to dopowiadam, bo z natury nie da sie opisać dokładnie
    wszystkiego a ty twierdzisz, że zmyślam na bieżąco.

    > Jak koniecznie chcecie osiągnąć nirwanę, to wpiszcie gdzieś, że mam nie
    > komentować. Dostosuję się do tego. W końcu skoro ktoś chce być idiotą,
    > to na to nie ma rady.

    Skoro tak uważasz to po co dyskutujesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2023-08-18 14:45:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.08.2023 o 14:35, J.F pisze:

    > Bez przesady, ja tam rozumiem ze pojazd nie musi stac w miejscu
    > zameldowania i o to pytałem.
    > W sumie to Shrek to nawet napisał, ale niewyraźnie.

    Powód jest prosty - jak szrek pisał posta to nie wiedział gdzie kolo
    jest zameldowany i czy tam mieszka. Ot i cała tajemnica.

    > A efekt koncowy - amator nawet bez facebooka, był szybszy od policji,
    > z jej cepikami, monitoringami itp :-)

    I to nawet niespecjalnie się starał - ot napisał post na grupie i
    kumpela żony na fejsa. BTW - wcale bym się nie zdziwił gdyby sierżant
    też z fejsa wiedział gdzie pewnie stoi. W końcu grup bielańska to pewnie
    dla nich istotne źródło informacji a nazwę grupy w przeciwieństwie do
    mnie znali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 226. Data: 2023-08-18 14:47:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Aug 2023 11:15:14 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]

    Jakby wiedzial, a przeciez nie chcemy sie chwalic.

    > A jak włozysz do cudzego grobowca? Znajdą zwłoki, jak kolejny pochówek
    > będzie. Grób mojej rodziny pomiędzy 1996, a 2017 rokiem nie był
    > otwierany. 21 lat.

    A to taki grób ziemny, czy grobowiec duzy, z kryptą na trumny,
    drzwiami, zamkiem?

    Dołozyc do takiego - srednio trudno. Ale chyba by wypadało w trumnie
    zaniesc. Ewentualnie w worku na zwłoki.
    Ktos moglby sie zainteresowac, kto tu umarl, czemu żałobników nie ma,
    zadzwonic do rodziny kondolencje złożyc.
    Za otwarcie bramy ksiądz opłate bierze, zaniesc na plecach?

    Natomiast znaleźć jakis świezy grób, troche rozkopać, dołozyc ciało,
    zasypac ... i na rok spokój, albo i więcej.
    ... tylko kiedy to zrobic - w nocy wzbudzi ciekawosc, jak ktos
    zobaczy,
    w dzien tez wzbudzi ciekawosc, a ludzie są i na pewno ktos zobaczy
    prace.

    Zdecydowanie lepiej do lasu :-

    J.

  • 227. Data: 2023-08-18 14:57:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Aug 2023 11:12:45 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > I to coś zmienia? Jakby faceta nie dało się zgwałcić.

    sie daje, ale co to za przyjmnosc.
    Moze w więzieniach, komisariatach, seminariach.

    Ile notujecie gwałtów na facetach?

    > A i większa
    > szansa, że podczas przełamywania oporu go zabijesz. Kobieta
    > delikatniejsza. Łupniesz raz w splot i już się poryczy i "rozłoży nogi".
    > Facet będzie walczył do śmierci.

    W kajdanki go. Solidne.

    Tylko -jak chcesz jednorazowo zgwałcic, to albo gwalcisz, albo
    gwalcisz i zabijasz dla "zatarcia sladów". I juz poszukiwania nie mają
    sensu.
    Seksualnego niewolnika w piwnicy trzymac na dłuższe uzywanie?
    O kobietach sie słyszało, o dzieciach, a o facetach?

    Dziewczyne mozna tez wywieźć/sprzedać do zagranicznego burdelu.
    O facetach nie slyszalem.

    Takie krajowe burdele z "niewolnicami" funkcjonują?
    Bo o zagranicznych sie słyszało, ale w tym np niemieckich - co mnie
    juz troche dziwi.

    Choc taka Polka - co ona klientowi powie, jak zna tylko polski ..

    J.

  • 228. Data: 2023-08-18 15:09:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Aug 2023 11:07:02 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Józka w areszt :-)

    A skłocony od 5 lat ...

    > Poznał pewnie masę ludzi.

    No powiedzmy, ze srodowisko powie, ze fajną kobietę poznał.

    > A przede wszystki, jaki jest zwiazaek kredytodawców ze sparwą.
    > Mordowanie dłużnika jest cienkim pomysłem, bo utrudnia odzyskanie
    > pieniędzy przeważnie.

    Moglo byc niezamierzone, albo długow tyle, ze na pokaz dla innych.
    Ale moze wlasnie z powodu tych długów sie ukrywa i nie chce być
    znaleziony :-)

    > 98% gubi się jedynie w oczach zgłaszających. Policja to wie.

    Skoro 98% sie znajduje, to jakos tak. Znajdzie sie po dwoch dniach,
    czy tygodniu, czy miesiącu. Ale czy to powinno zmniejszac niepokój
    rodziny?

    > Zgłaszający
    > twierdzi, ze Policja bagatelizuje jego obawy. W jakimś tam procencie
    > może dojść do pomyłki.

    Zasadniczo zostaje nam 2%.
    Moze z niewielkim dodatkiem na "policja zbagatelizowała, na szczescie
    dobrzy ludzie pomogli".

    > Czy to oznacza, że mamy za kazdym razem, jak
    > córka przed 21:00 nie róci do domu oglaszach ChildAlert?

    Jak 17-letnia, to pewnie nie.
    Ale jak na drugi dzien tez nie wróci?

    J.

  • 229. Data: 2023-08-18 15:43:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.08.2023 o 14:35, J.F pisze:
    > I zawsze usprawiedliwiasz kolegów, nawet jak sie jak bandyci
    > zachowuja. Czasem milczenie jest złotem.

    Nie moja wina, ze przeważnie te zarzuty wynikają z indolencji stawiającego.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 230. Data: 2023-08-18 15:59:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Aug 2023 09:48:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Błądzisz. Jest masa ludzi, która po prostu chce zerwać kontakt.
    > Nastolatki, co to im rodzice każą się uczyć, a oni chcą świat poznawać.
    > Małżonkowie, co to mają dość. No i ta druga strona nagle się orientuje,
    > że nie ma kogo zmuszać. No to na Policję, by ta doprowadziła "zaginionego".

    Oprocz tego "zmuszania" to chyba jednak normalna rzecz, ze jak zawsze
    przychodził do domu, a teraz nie, to sie na policji szuka.

    No chyba, ze jakis list zostawił "juz mnie wiecej nie zobaczysz" ...
    wygląda na samobójce ?

    > Policja ma świadomość tego i na tę okoliczność ma taką procedurę, że
    > znajdujemy zaginionego i pytamy, czy chce się znaleźć. Jak nie, to się
    > zgłaszającego powiadamia, że znaleziono i tyle - bez szczegółów.

    Przy czym w czasach elekroniki to moze łatwe, ale dawniej znaleźć ...
    jak nie "wpadl" w jakies przypadkowej kontroli, to nie znalazłeś.

    Teraz jeszcze mozna próbowac w ZUS i bankach - jak sie od żony urwał,
    ale pracuje, to składki gdzies wpływają, konto moze miec, numer
    telefonu nowy zarejestrował.

    > No to ludzie zaczęli kombinować. A to twierdzą, że życiu zaginionego
    > zagraża niebezpieczeństwo. Musi brać witaminę "C" i już - przykładowo
    > :-)

    Ale ludzie sporo leków biorą. Np na nadcisnienie.
    I zagraża niebezpieczenstwo :-)

    > A to jest to osoba nieletnia - powiedz szczerze, jak dziewczyna
    > mająca 17 lat pojedzie bez zgody rodziców do chłopaka, albo z nim w
    > góry, to trzeba ją koniecznie natychmiast śmigłowcem szukać?

    Ba - gdzie szukac? Wiadomo, ze w góry?

    J.