  • 11. Data: 2004-08-24 09:52:17
    Temat: Re: Zlodzejstwo TPSA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Catbert virtual_banana_spam@spam_wp.pl ...

    > Ponieważ kwota nie była znacząca, więc sobie odpuściłem, szczególnie, że
    > nie miałem kwita, że połaczenia były zablokowane - chociaż procesowo
    > byłbym w stanie dowieść, że tak było.

    odpiściłeś sobie, wiec jeszcze kiedys za to odpokutujesz.
    niestety, ale z tego typu firmami trzeba walczyc, nawet o 2 zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2004-08-24 09:52:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik jano61 j...@p...bj.uj.edu.pl ...

    > Dziekuje za cenne wskazowki a czy ta blokada polaczen jest bezplatna ?
    > Zreszta zaraz zadzwonie na blue line.

    blokada kosztuje bodaj 3 zł + vat, i w jej ramach mozesz blokowac sobie
    różnego rodzaju rozmowy.
    Co ciekawe ja blokowałem komórki, a okazało sie ze i tak mozna zadzwonic
    laczac sie przez numer chyba 0-900 - w kazdym razie taki gdzie mozna
    poprosic o polaczenie rozmowy miedzymiastowej - ale reklamacje uznali - i 3
    miesiace mój mały braciszek dzwonił sobie na komórki - a zapłacic tego nie
    musielismy!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 13. Data: 2004-08-24 09:59:48
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/24/2004 11:52 AM, Budzik wrote:

    > Użytkownik Catbert virtual_banana_spam@spam_wp.pl ...

    > odpiściłeś sobie, wiec jeszcze kiedys za to odpokutujesz.
    > niestety, ale z tego typu firmami trzeba walczyc, nawet o 2 zł.

    Wiem, ale jak to wojskowi mawiają, trzeba mieć siły i środki, obowiązuje
    ponadto pewna ekonomia "procesowa" - mam na widelcu sprawę wyłudzonej
    dotacji unijnej w kwocie kilkuset tysięcy, przy okazji zwykłych szwindli
    skarbowych i przywłaszczenia - i spodziewam się lepszego efektu niż
    kilkadziesiąt złotych.

    Pzdr: Catbert

  • 14. Data: 2004-08-24 10:37:55
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    > Można zadzwonić na Błękitną Linię i zablokować połączenia wychodzące
    > na 0-300.

    Takie sprawy tylko pisemnie z kopia dla ciebie. Bo pozniej nie bedziesz mial
    zadnych dowodow.

    Pawel

  • 15. Data: 2004-08-24 10:44:54
    Od: geman <g...@g...pl>

    Pewnego dnia (2004-08-24 11:52:25) *Budzik* napisał(a):

    > blokada kosztuje bodaj 3 zł + vat, i w jej ramach mozesz blokowac sobie
    > różnego rodzaju rozmowy.

    Ta blokada jest *_bezpłatna_*. Kiedyś owszem się za nią płaciło, ale
    teraz już nie. Nawet nie widnieje na rachunku telefonicznym.

    --
    <<<<< Pozdrawiam >>>>>
    &&&& g e m a n &&&&

  • 16. Data: 2004-08-24 10:49:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    geman wrote:

    > Ta blokada jest *_bezpłatna_*. Kiedyś owszem się za nią płaciło, ale
    > teraz już nie. Nawet nie widnieje na rachunku telefonicznym.

    Nadal płatna jest blokada 0-0 i komórek

  • 17. Data: 2004-08-24 10:50:59
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/24/2004 12:44 PM, geman wrote:

    > Ta blokada jest *_bezpłatna_*. Kiedyś owszem się za nią płaciło, ale
    > teraz już nie. Nawet nie widnieje na rachunku telefonicznym.

    I w ten sposób staropolska wierzba nie chroni plebejskiego uciekiniera -
    zawsze można powiedzieć, że "technik zapomniał założyć" albo "technik
    przez pomyłkę zdjął".

    Nie ma to jak akt notarialny.

    Pzdr: Catbert

  • 18. Data: 2004-08-24 11:26:43
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    to juz lepiej jak ta blokada byla by platna, chociaz jest slad w papierach
    ze placimy za blokade, a tak moga sie wykrecic

  • 19. Data: 2004-08-24 11:55:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Można zadzwonić na Błękitną Linię i zablokować połączenia wychodzące
    > na 0-300.

    a nie mozna sprawdzic jaki numer byl ladowany przeciez kurcze powinni miec
    to w systemie, i bez
    problemow lapali by zlodziei, a polozenie komorki maja w systemie, wiec to
    kwestia kilku minut.

    Dla nich to wygodne bo maja straszne zyski z tego. Kurrwiki jedne..

    P.

  • 20. Data: 2004-08-24 11:58:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > odpiściłeś sobie, wiec jeszcze kiedys za to odpokutujesz.
    > niestety, ale z tego typu firmami trzeba walczyc, nawet o 2 zł.
    >
    > --

    noo.. plusgsm niedlugo komornik odwiedzi :))

    P.