  • 1. Data: 2004-08-24 08:26:46
    Temat: Re: Zlodzejstwo TPSA
    Od: miser<m...@w...pl>

> [...]
    900, nikt z
    > mojego telefonu nie realizowal takich polaczen
    > i jestem przekonany iz ktos poprostu podlaczyl sie pod moj numer,
    wiec dla
    > mnie jest to poprostu kradziez.
    > Oczywiscie rachunek reklamowalem kilka dni temu ale jak narazie
    bez odzewu.
    > Co mozna jeszcze procz reklamacji az do skutku zrobic w takiej
    sytuacji ?
    > Czy mozna jakimis dzialaniami prawnymi zmusic TPSA aby
    > poczynila dzialania uniemozliwiajace taka kradziez ? Czy

    Może owiatowy Rzecznik Konsumentów coś pomoże - miałem praktyki
    2 miesięczne u niego i były w tym czasie dwie takie sprawy - niestety
    nie wiem jak się zakończyły.

    Pozdrawiam,
    Miser

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-24 08:48:18
    Od: geman <g...@g...pl>

    Pewnego dnia (2004-08-24 10:28:43) *jano61* napisał(a):

    > Czy mozna jakimis dzialaniami prawnymi zmusic TPSA aby
    > poczynila dzialania uniemozliwiajace taka kradziez ?

    Można zadzwonić na Błękitną Linię i zablokować połączenia wychodzące
    na 0-300.

    --
    <<<<< Pozdrawiam >>>>>
    &&&& g e m a n &&&&

  • 4. Data: 2004-08-24 08:51:29
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2004 10:48:18 +0200, geman <g...@g...pl> napisał:

    > Można zadzwonić na Błękitną Linię i zablokować połączenia wychodzące
    > na 0-300.

    ROTFL!

    Zablokują od następnego miesiąca następującego po miesiącu o którym
    powiedzieli, że jest miesiacem w którym usługa będzie aktywna, a tak
    wogóle to kolega to załatwiał i on nie zostrawił mi notatek jak poszedł na
    zwolnienie i czy mógłby pan zatelefonowac za pół godziny..

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 5. Data: 2004-08-24 08:53:56
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 sie o godzinie 10:48, na pl.soc.prawo, geman napisał(a):

    > Można zadzwonić na Błękitną Linię i zablokować połączenia wychodzące
    > na 0-300.

    Można też wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
    Pytanie tylko: czy to jest wyjście?
    Po co Ci usługa która ma tylko same ograniczenia i pozakładane blokady?
    TP S.A. jako operator winna zabezpieczyć swoje urządzenia w taki sposób by
    osoby postronne nie miały do nich dostępu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-08-24 09:04:41
    Od: geman <g...@g...pl>

    Pewnego dnia (2004-08-24 10:51:29) *Rodrig Falkenstein* napisał(a):

> [...]
    > wogóle to kolega to załatwiał i on nie zostrawił mi notatek jak poszedł na
    > zwolnienie i czy mógłby pan zatelefonowac za pół godziny..

    Sam blokowałem takie połączenia wychodzące i zrealizowali moje
    zamówienie dość szybko, już nie pamiętam jak długo im to zajęło. W
    każdym razie podobno TPSA ma teraz obowiązek dzwonić do abonentów,
    których rachunki odbiegają znacząco do średniej z kilku miesięcy.

    --
    <<<<< Pozdrawiam >>>>>
    &&&& g e m a n &&&&

  • 7. Data: 2004-08-24 09:08:51
    Od: geman <g...@g...pl>

    Pewnego dnia (2004-08-24 10:53:56) *Artur Ch.* napisał(a):

> [...]
    > TP S.A. jako operator winna zabezpieczyć swoje urządzenia w taki sposób by
    > osoby postronne nie miały do nich dostępu.

    Nie no, jasne że masz rację. TPSA jednak nic nie robi w kierunku
    zabezpieczeń swoich urządzeń. Kiedyś jak mieszkałem w bloku znajdująca
    się na klatce centralka telefoniczna nie była nawet zabezpieczona
    kłodką. Każdy mógł mieć do niej dostęp i..... miał.

    --
    <<<<< Pozdrawiam >>>>>
    &&&& g e m a n &&&&

  • 8. Data: 2004-08-24 09:16:39
    Od: "jano61" <j...@p...bj.uj.edu.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > TP S.A. jako operator winna zabezpieczyć swoje urządzenia w taki sposób by
    > osoby postronne nie miały do nich dostępu.

    No wlasnie o to mi idzie ze TPSA jako operator ma pewne obowiazki, jakie to
    pewno trudno okreslic a jeszcze trudniej wyegzekwowac.

    Dziekuje za cenne wskazowki a czy ta blokada polaczen jest bezplatna ?
    Zreszta zaraz zadzwonie na blue line.

    Pozdrawiam
    Janusz Chwastek

  • 9. Data: 2004-08-24 09:17:31
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/24/2004 11:04 AM, geman wrote:

> [...]
    > każdym razie podobno TPSA ma teraz obowiązek dzwonić do abonentów,
    > których rachunki odbiegają znacząco do średniej z kilku miesięcy.

    Zablokowanie ma sens w świetle wiedzy inzynierskiej - prawnie żadnego,
    chyba, że potwierdzone będzie aktem notarialnym.

    Mnie TPSA naliczyła impulsy w czasie, kiedy rozmowy wychodzace były
    zablokowane, więc fizycznie niemożliwe do zrealizowania - na tzw.
    "reklamację" dostałem odpowiedź, że reklamacja połączeń z 0-700 jest
    bezzasadna - co ciekawe na wykazie połaczeń z 0-700 wogóle nie było,
    więc nie to było przedmioten reklamacji.
    Ponieważ kwota nie była znacząca, więc sobie odpuściłem, szczególnie, że
    nie miałem kwita, że połaczenia były zablokowane - chociaż procesowo
    byłbym w stanie dowieść, że tak było.

    PZdr; Catbert

  • 10. Data: 2004-08-24 09:52:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik jano61 j...@p...bj.uj.edu.pl ...

> [...]
    > sytuacji ? Czy mozna jakimis dzialaniami prawnymi zmusic TPSA aby
    > poczynila dzialania uniemozliwiajace taka kradziez ? Czy powiadomienie

    Czytałem ostatnio w sieci newsa iz TP chwali sie ze uznaje tego typu
    reklamacje, i "juz" połowa abonentów nie musi płacić zbyt wysokiego
    rachunku!!! Na moje to wychodzi ze połowa nadal płaci za oszustów - mysle
    jednak ze jak dobrze powalczysz to nie bedziesz musiał płacić - poczekaj
    miesiac na odpowiedz - jak nie odpowiedza - zglaszaj ponownie!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")