  • 21. Data: 2004-08-24 14:07:16
    Temat: Re: Zlodzejstwo TPSA
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." napisał
    > TP S.A. jako operator winna zabezpieczyć swoje urządzenia w taki
    sposób by
    > osoby postronne nie miały do nich dostępu.

    Czy to reguluja jakies ogolne przepisy, czy tylko wewnetrzne firmy? Czy
    tyczy sie to tez innych firm, np. kablowek?
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 22. Data: 2004-08-24 15:56:01
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 sie o godzinie 13:55, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > a nie mozna sprawdzic jaki numer byl ladowany przeciez kurcze powinni miec
    > to w systemie,

    Numer POPa...... czy taka odpowiedź Ci wystarczy?

    > i bez problemow lapali by zlodziei, a polozenie komorki maja w systemie, wiec to
    > kwestia kilku minut.

    Teraz mówisz chyba o operatorze sieci komórkowej /IDEI/ - tak?
    Masz extra pomysł.... sztaby bezrobotnych z komórkami w dłoniach /do
    łączności z CENTRUM/ będą latać po wszystkich mieścinach i szukać ludzi z
    komórkami POPa.... a chwilę przed "namierzeniem" takiej komórki osobnik
    wyłącza komórkę i.... cała robota o dupę potłuc.

    > Dla nich to wygodne bo maja straszne zyski z tego. Kurrwiki jedne..

    A nie wydaje Ci się że na takim nagłośnieniu sprawy, wiele osób zacznie
    kombinować w taki sposób:
    - naładuję znajomej POPa a jak otrzymam fakturę od TP S.A. to złożę
    reklamację że to nie ja - ze to "złodzieje" mi się wpięli w linie ....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 23. Data: 2004-08-24 16:25:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > komórkami POPa.... a chwilę przed "namierzeniem" takiej komórki osobnik
    > wyłącza komórkę i.... cała robota o dupę potłuc.

    sluchaj osobe ktora ktora doladowala sobie konto za czyjes pieniadze mozna
    bez problemu w ten sposob namierzyc a skoro
    mozna znalezc sprawce kradziezy to policja powinna sie tym zajac, znajda 30
    powiedza w tv i sie skonczy a przynajmniej
    zmniejszy ilosc takich kradziezy.
    Gdzie wylaczy, nie musi rozmawiac zeby wiedzieli gdzie jest (opatrz usluga
    lokalizacyjna w idei :) ) Jak wylaczy to wkoncu wlaczy, po za
    tym nie mamy w polsce jednego radiowozu, wlacza komorke, operator mowi
    "psom" gdzie maja jechac i lapia typa.

> [...]
    > - naładuję znajomej POPa a jak otrzymam fakturę od TP S.A. to złożę
    > reklamację że to nie ja - ze to "złodzieje" mi się wpięli w linie ....

    no to znajoma jak sie znajdzie na przesluchaniu zbluzgaja ja jak szamte
    powie kto jej naladowal,

    Widzisz inny sposob na walczenie z tym, procz wykupienia uslugi? Bo o to
    TPsa chodzi.

    P.

  • 24. Data: 2004-08-24 19:20:16
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R."
    pl> niebacznie
    popelnil news:cgfq6k$qi5$1@inews.gazeta.pl:

    > no to znajoma jak sie znajdzie na przesluchaniu zbluzgaja ja jak
    > szamte powie kto jej naladowal,
    Powie nawet że Amenhotep III, jak bluzgający będą z _odpowiedniej_
    służby ;)

    > Widzisz inny sposob na walczenie z tym, procz wykupienia uslugi?
    > Bo o to TPsa chodzi.
    Ja widzę, właściwe zabezpieczenie uzrządzeń przez operatora w celu...
    przedziwdziałania "kradzieży imulsów" na szkodę tegoż operatora.

    Pajęczarz podłaczający się w piwnicy _okrada_ TPSA,
    a nie Kowalskiego spod siódemki.
    Jakby sie wpinał w światłowodowy trakt międzycentralowy
    (nie wrzeszczeć, znam /z grubsza/ uwarunkowania techniczne)

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2004-08-25 15:43:49
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/24/2004 9:20 PM, poreba wrote:

    [...]
> [...]
    > Jakby sie wpinał w światłowodowy trakt międzycentralowy
    > (nie wrzeszczeć, znam /z grubsza/ uwarunkowania techniczne)

    Można np. wymagać zatwierdzenia transakcji doładowania kodem pin, kodem
    na bazie cyfr z faktury, etc. możliwości jest wiele - natomiast chęci
    mierne.

    Pzdr: Catbert