  • 1. Data: 2012-02-24 03:18:24
    Temat: Zapytanie
    Od: Bronisaw Gruszka <b...@g...com>

    Dziwimy się dlaczego sądy popełniają takie postanowienia jak z
    podpalaczem a dlaczego ten organ nie odpowiada za swoje czyny , jeżeli
    zwykły Kowalski popełni błąd to odpowiada prawnie i materialnie a sądy
    są nadludzmi , wyłączeni z odpowiedzialnośći a za jej czyny ponosi
    wszystkie koszty zwykły podatnik , bo przecież skarb Państwa płaci
    odszkodowania pieniędzmi podatnika

  • 2. Data: 2012-02-24 04:26:32
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-02-24 04:18, Bronisaw Gruszka pisze:

    > odszkodowania pieniędzmi podatnika

    Taka zapowiedź w temacie ... już się podnieciłem, że będę mógł
    odpowiedzieć ... ale ! Gdzie jest do kur*y nędzy to zapytanie
    durniu ?

  • 3. Data: 2012-02-24 06:52:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

> [...]
    > są nadludzmi , wyłączeni z odpowiedzialnośći a za jej czyny ponosi
    > wszystkie koszty zwykły podatnik , bo przecież skarb Państwa płaci

    Mnie to dziwi że ludzie nie rozumieją otoczenia w którym żyją, a gardłują.

    Po prostu nieprawdę piszesz.
    1) błędu żadnego nie było;
    2) "organy" odpowiadają za swoje błędy

    No dobra, prawdę piszesz co do tego że Sp płaci pieniędzy podatnika ale
    czym miałby niby płacić, jak innych pieniędzy nie ma.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 4. Data: 2012-02-24 07:56:09
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    To pozostałość rządów totalitarnych, ale wystepuje pod wszystkimi
    formacjami. Musi byc grupa ludzi która ma trzecią władzę a która za nic nie
    odpowiada. Pomyś co by było gdyby sędzia odpowiadał za swoje orzeczenia?

  • 5. Data: 2012-02-24 08:13:26
    Od: "ESD" <b...@e...biz.tm>

    Totalitaryzm w Polsce zakonczyl sie juz dawno, nie ma juz procesow
    pokazowych ani zeznan wymuszanych torturami. Dlatego moim zdaniem sedziowie
    powinni byc tym bardziej rozliczani ze swoich orzeczen, bez wzgledu na
    ustroj.

    Pzdr
    ESD

  • 6. Data: 2012-02-24 09:44:36
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 09:13:26 +0100, ESD napisał(a):

    > Totalitaryzm w Polsce zakonczyl sie juz dawno, nie ma juz procesow
    > pokazowych ani zeznan wymuszanych torturami.

    Doprawdy? Nie ma tortur?
    A jak nazwać takie postępowania:
    http://nie.com.pl/art25839.htm
    http://nie.com.pl/art25777.htm
    http://nie.com.pl/art25840.htm
    a jak nazwać "areszty wydobywcze" by uzyskać tylko zeznania przeciw
    konkretnym osobom wskazywanym przez "organa/"?
    W numerze 8 jest fajny katalog nazwisk prokuratorów wraz z krótkimi tylko
    opisami ich "osiągnięć" (opisywane we wcześniejszych publikacjach).

    Takiej degrengolady jaka jest w ostatnim czasie - to chyba nie było nawet
    za rządów gruzina Iosfia ;)

  • 7. Data: 2012-02-24 10:26:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-24 10:44, Kamil pisze:
    > http://nie.com.pl/art25839.htm
    > http://nie.com.pl/art25777.htm
    > http://nie.com.pl/art25840.htm
    No ... materiał "dowodowy" przytoczyłeś niewąski. Trzeba było jeszcze
    Fakt zacytować :->

    Maciek

  • 8. Data: 2012-02-24 10:36:35
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Wszyscy pomstują na sąd, a nikt się nawet nie zająknął że najprawdopodobniej ciała
    dała prokuratura przedstawiając kiepski wniosek.

    No i nie zapominajmy, podejrzany to nie automatycznie winny.

    AdamK

  • 9. Data: 2012-02-24 15:35:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "ESD" <b...@e...biz.tm> wrote in message
    > Totalitaryzm w Polsce zakonczyl sie juz dawno,

    A w rodzinie sami czytelnicy GW...

    --
    Włodek

  • 10. Data: 2012-02-24 19:12:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Mnie to dziwi że ludzie nie rozumieją otoczenia w którym żyją, a gardłują.
    >
    > Po prostu nieprawdę piszesz.
    > 1) błędu żadnego nie było;

    Sędzia dobrze rozsądził ?

    > 2) "organy" odpowiadają za swoje błędy

    Odmówiono im zapłaty ?

    > No dobra, prawdę piszesz co do tego że Sp płaci pieniędzy podatnika ale
    > czym miałby niby płacić, jak innych pieniędzy nie ma.

    Swoimi. Ryzyko prowadzenia działalności.