  • 1. Data: 2012-02-23 09:49:39
    Temat: wydanie świadectwa
    Od: Izabela Wysocka <i...@g...com>

    Witam!
    Złożyłam świadectwo maturalne do szkoły policealnej- oryginał, bo taki
    jest wymóg. Ponad rok temu. Panie świadectwo zagubiły i nie ma dowodu
    na to że się do szkoły zapisywałam. Jak odzyskać to świadectwo?

  • 2. Data: 2012-02-23 13:59:08
    Temat: Re: wydanie świadectwa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/23/2012 3:49 AM, Izabela Wysocka wrote:
> [...]
    > jest wymóg. Ponad rok temu. Panie świadectwo zagubiły i nie ma dowodu
    > na to że się do szkoły zapisywałam. Jak odzyskać to świadectwo?

    Ale co chcesz uzyskac:
    potwierdzenie, ze sie do szkoly zapisałaś czy odzyskac świadectwo.
    Chodzisz/chodzialas w ogole do tej szkoły?

  • 3. Data: 2012-02-23 14:01:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Izabela Wysocka" <i...@g...com> napisał w
    wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > Złożyłam świadectwo maturalne do szkoły policealnej- oryginał, bo taki
    > jest wymóg. Ponad rok temu. Panie świadectwo zagubiły i nie ma dowodu
    > na to że się do szkoły zapisywałam. Jak odzyskać to świadectwo?

    Skoro zgubiły, to po prostu musisz w swojej szkole, gdzie zdawałeś maturę
    uzyskać duplikat. Jesli to bedzie niosło za sobą jakieś koszty, a masz
    dowód na to, że złożyłeś świadectwo w szkole pomaturalnej, to możesz rządać
    od Szkoły odszkodowania.

  • 4. Data: 2012-02-23 14:33:17
    Od: "Vika" <V...@b...pl>

    >Skoro zgubiły, to po prostu musisz w swojej szkole, gdzie zdawałeś maturę

    nie mamy pana Płaszcza i co nam pan zrobi?

    Vika (bez matury - bez kłopotu)

  • 5. Data: 2012-02-23 16:19:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/23/2012 8:33 AM, Vika wrote:

    > nie mamy pana Płaszcza i co nam pan zrobi?
    >
    > Vika (bez matury - bez kłopotu)

    mniej wiecej.
    to znaczy mozesz im narobic kłopotu, ale świadectwa to nie odtworzy.
    wiec musisz sie zastanowic, co chcesz osiagnac. dokopac im czy miec
    swiadectwo.

  • 6. Data: 2012-02-23 21:10:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    (...)

    On 2012-02-23 15:01:11 +0100, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Izabela Wysocka" <i...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > Skoro zgubiły, to po prostu musisz w swojej szkole, gdzie zdawałeś

    Zdawałaś.

    > maturę
    > uzyskać duplikat. Jesli to bedzie niosło za sobą jakieś koszty, a masz
    > dowód na to, że złożyłeś

    Złożyłaś.

    > świadectwo w szkole pomaturalnej

    Nie ma.