  • 11. Data: 2012-02-24 19:51:21
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Totalitaryzm w Polsce zakonczyl sie juz dawno,
    Bzdura. Tolitarytarym w Polsce nie skończył się,
    właśnie dlatego, że sędziowie i policja nie byłi rozliczeni ze zbrodni .
    W 89 roku jedynie wprowadzono kapitalizm.

    > nie ma juz procesow pokazowych ....
    Jak to nie ma? Są co dzień media donoszą, tyle, że troszke to inaczej
    wygląda.
    Inne są media nie totalitaryzm.

    > ani zeznan wymuszanych torturami.
    Bzdura, mi policjant Ołdak w dniu 29 grudnia 2006 celowo wziął dłoń lewej
    ręki, kazał zamknąć i ścisnął, potem pszedramię i też ścisnął.
    Dwa dni potem robiłam psześwietlenie, bo miałam spuhniętą dłoń,
    medyk napisał opis niewyraźnie, nie mogę odczytać, ale opis dotyczy palcuw,
    i tam dłoń była spuhnięta,
    zaś na zdjęciu widać wyraźną rysę na kości tej cieńszej zdaje się
    promieniowej,
    kazał pszyjść następnego dnia w godzinah pracy (bo było świąto 1 stycznia)
    wyczułam pismo nosem śmierdzące gipsem i nie pszyszłam.
    Nie jestem medykiem,nie znam się na kościah dłoni, więc nie wiem jak tam mi
    złamał dłoń i czy złamał czy zniszczył stawy/stawy.

    Celem było bym podpisała dokument stwierdzający, że nie mam zastszeżeń co do
    mojego zatszymania, a miałam zastszeżenia, bo prawdopodobnie policjant,
    (prawdopodombnie inny), na pewno stszelał do mnie ( z tyłu oczy nie mam,
    ale tak wynikało z zahowania tego bandyckiego taważystwa) , całkowicie
    bezprawnie stszelał: pszemieszczałm się ze swoim własnym dokumentem w ręku,
    o kturego kradzież mnie posądzono, i nie stanowiłam dla nikogo zagrożenia.

    Policjant z tego komisariatu potem zastszelił Murzyna na stadionie.

    --
    Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
    sz, -ii -> -i)

  • 12. Data: 2012-02-25 07:35:30
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    on-forums@vbcv2...
    Wszyscy pomstują na sąd, a nikt się nawet nie zająknął że najprawdopodobniej
    ciała dała prokuratura przedstawiając kiepski wniosek.

    No i nie zapominajmy, podejrzany to nie automatycznie winny.

    AdamK
    No ale są powody dla których ludzie pomstują na sądy w RP.
    Trzeba pamietać ze sędzia orzeka nie zgodnie z prawem i ustawami ale zgodnie
    z własnym sumieniem. Oznacza to że przekręty w sądach są na porządku
    dziennym i nikt z tym nie walczy.

    pozdr

  • 13. Data: 2012-02-25 08:41:50
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Saturday, 25 February 2012 08:35:30 UTC+1, Danusia wrote:
    > U?ytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisa? w
    > wiadomo?ci
    on-forums@vbcv2...
    > Wszyscy pomstuj? na s?d, a nikt sie nawet nie zaj?kn?? ?e najprawdopodobniej
    > cia?a da?a prokuratura przedstawiaj?c kiepski wniosek.
    >
    > No i nie zapominajmy, podejrzany to nie automatycznie winny.
    >
    > AdamK
    > No ale s? powody dla których ludzie pomstuj? na s?dy w RP.
    > Trzeba pamietaae ze sedzia orzeka nie zgodnie z prawem i ustawami ale zgodnie
    > z w?asnym sumieniem. Oznacza to ?e przekrety w s?dach s? na porz?dku
> [...]

    Ludzie pomstują głównie dlatego że sądy orzekają nie po ich myśli, bo w Polsce sąd
    sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie ;)

    AdamK

  • 14. Data: 2012-02-25 09:09:24
    Od: spp <s...@g...pl>

    On 2012-02-25 09:41, Adam Klobukowski wrote:

    > Ludzie pomstują głównie dlatego że sądy orzekają nie po ich myśli, bo w Polsce sąd
    sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie ;)

    A w jakim kraju jest inaczej?

    --
    spp

  • 15. Data: 2012-02-25 11:21:01
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Saturday, 25 February 2012 10:09:24 UTC+1, spp wrote:

    sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie ;)

    > A w jakim kraju jest inaczej?

    W Korei Północnej, tam sąd orzeka po linii Partii ;)

    AdamK

  • 16. Data: 2012-02-25 16:31:13
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-02-24 11:36, Adam Klobukowski pisze:
    > Wszyscy pomstują na sąd, a nikt się nawet nie zająknął że najprawdopodobniej ciała
    dała prokuratura przedstawiając kiepski wniosek.

    > No i nie zapominajmy, podejrzany to nie automatycznie winny.

    ja słyszałem, że oskarżony miał dobre alibi a wniosek prokuratury był
    kiepski bo głównie "podparty" faktem domniemania popełnienia
    identycznego przestępstwa wcześniej. Jak się doda do tego fakt, że
    wytypowali sprawcę a dopiero później znaleźli świadka to naprawdę się
    nie dziwę.

    Jak to naprawić ? Proces w 7 dni i po temacie. Ale u nas przez 2
    miesiące nie udało się wyznaczyć terminu pierwszej rozprawy.

    Icek

  • 17. Data: 2012-02-25 20:23:41
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Ludzie pomstują głównie dlatego że sądy orzekają nie po ich myśli,
    Prawda, bo sądy ożekają na __swoją__ kożyść,
    a sami prawnicy się nie sądzą,
    od razu rabują i zabijają,
    bo wiedzą, że koleszka nie skaże.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 18. Data: 2012-02-26 17:32:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-02-24 20:12, John Kołalsky pisze:

    > Swoimi. Ryzyko prowadzenia działalności.

    A jakie według ciebie sp ma "swoje" pieniądze? Skarb Państwa ma tylko to
    co zabierze mi, może tobie i innym.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 19. Data: 2012-02-26 17:56:08
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Teza, że przychodami Skarbu Państwa są wyłącznie podatki jest ryzykowna,
    Jeszcze nie tak dawno podatków niemal w ogóle nie było (w którym roku w PRL
    wprowadzono podatki osobiste?), a kraj jakoś żył, utrzymywał 300-tysięczną po
    zęby uzbrojoną armię wojska itp.
    Teraz nam robią wodę z mózgu, że po zmiejszeniu armii do nędznie uzbrojonych
    90 tysięcy, zmiejszeniu policji o połowę, wprowadzeniu PIT i składek na ZUSy-
    srusy, 23%VAT itp. itd. rzekomo państwa nie stać na to, tamto czy owamto.
    Od 22 lat jesteśmy robieni na sucho od tyłu bez wazeliny, ot co.
    Miliardy wyprowadził świadomie Balcerek stałym kursem PLZ i oprocentowaniem
    obligacji około 20% p.a., miliardy wyprowadził nieświadomie (bo to monetarny
    przygłup ekonomiczny, nie umiałby utrzymać paroosobowej działalności
    gospodarczej w stworzonych przez samego siebie warunkach trwałej i
    zorganizowanej wrogości PRL-bis do przedsiębiorcy - vide kasy w US do 13-tej)
    Balcerek aferą alkoholową, miliardy wyprowadzili Lewandowski i s-ka
    oddawaniem za ćwierć darmo najlepszych fabryk, a to tylko wierzchołek góry
    lodowej.
    Sądy to teraz kształtuje się po to , żeby za niebawem Im oddać kamienice
    (kolejka po 60 miliardów dolarów już stoi), a nam zostawić ulice, do
    pilnowania których będzie potrzebna lepiej wynagradzana policja.
    Ś.p. prezydent L.Kaczyński chciał wystawić rachunek Niemcom za zniszczoną
    Warszawę, to jak wiesz (pewnie zauważyłeś) długo nie pożył.

    -----

  • 20. Data: 2012-02-26 19:59:53
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > PRL
    > wprowadzono podatki osobiste?), a kraj jakoś żył, utrzymywał 300-tysięczną

    ROTFL

    --
    Włodek