  • 31. Data: 2011-11-22 11:24:23
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
    Od: Adrian <d...@d...ps>

    U nas niestety panuje zasada, że klienta ma kupić a później niech się
    sam martwi. Sklep zazwyczaj umywa rączki. Bo dla niego klient jest dobry
    tylko wtedy, gdy sięga do portfela. A jak przyjdzie składać reklamacje
    czy też zwrot pieniędzy wtedy sprawa ciągnie się tygodniami jak nie
    miesiącami. Ale o czym my tu mówimy, przecież wszyscy o tym doskonale
    wiedzą.

  • 32. Data: 2011-11-22 12:34:46
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Adrian" <d...@d...ps> napisał w wiadomości
> [...]
    >zwrot pieniędzy wtedy sprawa ciągnie się tygodniami jak nie miesiącami. Ale
    >o czym my tu mówimy, przecież wszyscy o tym doskonale wiedzą.

    gacek nie wie. Widocznie jest za madry na taka wiedze

  • 33. Data: 2011-11-22 12:45:45
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To twoja opinia, bałwanie.

    > I piszesz to z perspektywy kogoś kto prowadził sklep? Pracował w sklepie?

    Prowadzilem sprzedaz ciuchow. Na rynku. W miedzyczasie pracowalem.
    Ze sprzedazy potrafilem po kilku miesiacach kupic samochod. Ale u mnie
    klient byl Panem przez wiekie "P".
    Mial prawo wybrzydzac, rozpakowac, zwrocic itd. I mialem wyrobiona opinie
    takiego sprzedawcy, u ktorego warto kupic.
    Inne stoiska omijali, a do mnie przychodzili. Aha. I jeszcze jedno. Mialem
    ceny realne. To znaczy okolo 50-70% NIZSZE, niz inni.
    Mi marza do 50% wystarczyla. Nie potrzebowalem 150%. Nie raz mialem przez to
    problemy z innymi sprzedawcami, ze im rynek psulem :)
    Mowilem wtedy krotko: Jak ci sie nie podoba, to wykup caly moj towar, i
    wystaw u sibie drozej :)

    > Czy tylko masz jakąś iluzję swojej wielkości bo masz plastik w portfelu?
    > Ale nie przejmuj się, nie jesteś sam.

    Wystarczy logika, i poczucie, ze to JA jestem w sklepie najwazniejszy, bo
    jestem ich zywicielem. Jesli ty tak nie masz, do dawaj sobie wciskac szajs
    po cenach z kosmosu. twoja sprawa.

    > że czym?

    Mrozona herbata jablkowa. Nie piles? No coz. Wybierz sie do turcji. Tam jest
    ona wszedzie. W takich szkaleczkach:

    http://turcjawsandalach.pl/files/images/herbata-1.jp

    Nawet sobie przywiozlem te szklanki do domu :) Nazywają się bardaczki :)

    > Ale odróżniasz firmę jednorodzinną od sieci marketów?

    Odrozniam, tylko widzisz.. Jak kupie artykul (jakikolwiek), i przynose do
    domu, to mi WISI, czy kupilem go w sklepie jednoosobowym, czy w sieciowym.
    Jak w sieciowych maja klienta w dupie, to niech bankrutuja. Mi to wisi. Jak
    sie naucza traktowac klienta jak pana, to beda mieli zyski. Nie raz
    rezygnowalem ze sprzedazy na przyklad w Media Expercie, bo mi sie obsluga
    nie podobala. I kupowalem sprzet w malych sklepach, gdzie obsluga jest po
    prostu taka, jak powinna byc. A jesli ty lubisz byc traktowany w sklepie jak
    smiec, to twoja sprawa. Tylko wlasnie przez takich jak ty oni sa nauczeni,
    ze to oni rzadza, a ty masz placic i nie dyskutowac. Jak by wszyscy zaczeli
    patrzec na obsluge, to oni by chodzili jak zegarki. A tak nie musza. Nie
    kupie ja, to przyjdzie taki frajer, co kupi.

    > I kto płacze?

    Ty

  • 34. Data: 2011-11-22 12:59:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.11.2011 13:45), Ajgor wrote:

    > Mrozona herbata jablkowa. Nie piles? No coz. Wybierz sie do turcji. Tam jest
    > ona wszedzie. W takich szkaleczkach:
    >
    > http://turcjawsandalach.pl/files/images/herbata-1.jp

    Co to jest herbata jabłkowa to wszyscy wiedzą, gazek pewnie był ciekaw
    co to jest "cherbata jabłkowa".

    p. m.

  • 35. Data: 2011-11-22 13:19:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-22 13:59, mvoicem pisze:

    > Co to jest herbata jabłkowa to wszyscy wiedzą, gazek pewnie był ciekaw
    > co to jest "cherbata jabłkowa".

    Poprzez analogię z klasyki, pewnie to to samo co "herbata jabłkowa"
    tylko z cukrem :P

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 36. Data: 2011-11-22 13:30:40
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Co to jest herbata jabłkowa to wszyscy wiedzą, gazek pewnie był ciekaw co
    > to jest "cherbata jabłkowa".

    To sie nazywa literowka. Jak nie wie, co to jest, to trudno. Nie moja
    sprawa.

  • 37. Data: 2011-11-22 14:24:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.11.2011 14:30), Ajgor wrote:
    > Użytkownik "mvoicem"<m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To sie nazywa literowka. Jak nie wie, co to jest, to trudno. Nie moja
    > sprawa.

    Jakby to była literówka, to byś nie tłumaczył co to jest herbata
    jabłkowa, tylko byś zauważył o co jesteś pytany.

    p. m.

  • 38. Data: 2011-11-22 16:15:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl>

    > No to trzeba było zamówić do domu, a nie automatycznie zakładać, że
    > fizyczny sklep da możliwość rozpakowania towaru i uruchomienia telefonu
    > przed zapłaceniem.

    A sklep ma w ogóle prawo żądać zapłaty przed wydaniem ?

  • 39. Data: 2011-11-22 16:32:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl>

    > Ale jakim obowiązkiem? Zmusili go do czegoś?
    >
    > Nie kupił i tyle. Po to jest zakup na odległość, żeby z niego korzystać, a
    > nie jechać do siedziby firmy i oczekiwać takiego samego podejścia.

    Nie, możliwość zwrotu przy sprzedaży na odległość zabezpiecza niemożność
    sprawdzenia.

    > Nie mówiąc już o tym, że skorzystanie z prawa do zwrotu towaru wymaga
    > zapłacenia przed sprawdzaniem towaru.

    Ale jakiego zwrotu ? W sklepie się sprawdza towar by nie dokonywać zwrotu. A
    zwrot nie zależy od dokonania płatności.

  • 40. Data: 2011-11-22 16:59:29
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-11-22 15:24, mvoicem pisze:

    > Jakby to była literówka, to byś nie tłumaczył co to jest herbata
    > jabłkowa, tylko byś zauważył o co jesteś pytany.

    No więc jest to błąd ortograficzny.
    Czy uspokoiło to Twoje wątpliwości i dyskusja może wrócić na właściwy
    tor? :)

    N.