eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 17:15:29 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <jaght5$273$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl>
    <4ecad814$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeob7$tk0$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1321978597 2275 83.238.168.227 (22 Nov 2011 16:16:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 16:16:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <jaeob7$tk0$1@news.task.gda.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:692046
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl>

    >>> Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    >>> niebieski, nie biorę? Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność
    >>> wobec klienta i zarabianie.
    >>
    >> Sprawa też wygląda tak. Produkt, który zamawiałem został wypuszczony do
    >> sprzedaży z wadą wyświetlacza, do której nie bardzo się producent
    >> przyznaje gdyż wymiana by firmę kosztowała wiele milionów. Osoby, które
    >> czytają fora dowiedzą się o tej wadzie, lecz większość i tak kupi kota w
    >> worku. Ja o tym fakcie wiem. Jeśli sprawdziłbym po zapłacie telefon
    >> wówczas marne szanse, że sklep uzna mi to za usterkę i równie dobrze
    >> może mi wmówić, że: eeeee tak musi być itp. Preferowałem zachować
    >> ostrożność i zrezygnować z odbioru niżeli później żałować.
    >
    > No to trzeba było zamówić do domu, a nie automatycznie zakładać, że
    > fizyczny sklep da możliwość rozpakowania towaru i uruchomienia telefonu
    > przed zapłaceniem.

    A sklep ma w ogóle prawo żądać zapłaty przed wydaniem ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1