eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 13:45:45 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 92
    Message-ID: <jag5hb$2qs$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl> <jaek7h$avb$1@news.dialog.net.pl>
    <jaeo1i$t4m$1@news.task.gda.pl> <jafot3$s3h$1@news.dialog.net.pl>
    <jag0hs$mn8$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-69-90.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1321965931 2908 78.8.69.90 (22 Nov 2011 12:45:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 12:45:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 111122-0, 2011-11-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 111122-0, 2011-11-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:692018
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jag0hs$mn8$1@news.task.gda.pl...
    > On 2011-11-22 10:10, Ajgor wrote:
    >> Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości
    >> news:jaeo1i$t4m$1@news.task.gda.pl...
    >>
    >> Wszystkie Twoje bzdurne wypociny mozna podsumowac jednym:
    >
    > To twoja opinia, bałwanie.
    >
    >> to KLIENT jest tym laskawca, ktory jak zechce to zrobi łaske, i kupi, a
    >> jak
    >> nie zechce, to nie kupi. A sklep ma robic wszystko, zeby kupil.
    >> Sila go nie zmusza, wiec musza zachecic podejsciem. Jak maja swinskie
    >> podejscie, to ONI na tym traca,a nie ON.
    >> To nie wynika z przepisow, czy obowiazkow, tylko zwyklego podejscia do
    >> biznesu. Chcesz, zeby klient kupil? To klaniaj mu sie w pas,
    >> i spelniaj jego zachcianki. A jesli nie chcesz, to spadaj, i bankrutuj.
    >> Chce
    >> rozpakowac? To mu rozpakuj, i jeszcze przepraszaj za stracony czas. A nie
    >> chcesz? To trzymaj nie sprzedany zapakowany towar w magazynie, a jak
    >> bedzie
    >> trzeba placic czynsz za sklep, to idz zebrac, skoro nie chciales
    >> rozpakowac
    >> towaru. Takie sa prawa rynku.
    >
    > I piszesz to z perspektywy kogoś kto prowadził sklep? Pracował w sklepie?

    Prowadzilem sprzedaz ciuchow. Na rynku. W miedzyczasie pracowalem.
    Ze sprzedazy potrafilem po kilku miesiacach kupic samochod. Ale u mnie
    klient byl Panem przez wiekie "P".
    Mial prawo wybrzydzac, rozpakowac, zwrocic itd. I mialem wyrobiona opinie
    takiego sprzedawcy, u ktorego warto kupic.
    Inne stoiska omijali, a do mnie przychodzili. Aha. I jeszcze jedno. Mialem
    ceny realne. To znaczy okolo 50-70% NIZSZE, niz inni.
    Mi marza do 50% wystarczyla. Nie potrzebowalem 150%. Nie raz mialem przez to
    problemy z innymi sprzedawcami, ze im rynek psulem :)
    Mowilem wtedy krotko: Jak ci sie nie podoba, to wykup caly moj towar, i
    wystaw u sibie drozej :)

    > Czy tylko masz jakąś iluzję swojej wielkości bo masz plastik w portfelu?
    > Ale nie przejmuj się, nie jesteś sam.

    Wystarczy logika, i poczucie, ze to JA jestem w sklepie najwazniejszy, bo
    jestem ich zywicielem. Jesli ty tak nie masz, do dawaj sobie wciskac szajs
    po cenach z kosmosu. twoja sprawa.

    >> Byles kiedys w Turcji? Tam jest calkiem inne podejscie do klienta, niz w
    >> Polsce. Jeszcze nie wejdziesz do sklepu, a juz eskpedient stoi obok
    >> ciebie,
    >> i sie klania. Wyciagniesz reke w strone jakiegos towaru, i w 10 sekund
    >> wiesz
    >> o nim wszystko. Chcesz rozpakowac? Nie ma problemu. Sam Ci rozpakuje, i
    >> to z
    >> usmiechem na ustach, zademonstruje towar ze wszystkich stron (a czy
    >> uczciwie, to inna sprawa), a jak sie rozmyslisz, to jeszcze przeprosi.
    >> Malo
    >> tego. W wielu sklepach jeszcze poczestuje Cie mrozona cherbata jablkowa,
    >
    > że czym?

    Mrozona herbata jablkowa. Nie piles? No coz. Wybierz sie do turcji. Tam jest
    ona wszedzie. W takich szkaleczkach:

    http://turcjawsandalach.pl/files/images/herbata-1.jp
    g

    Nawet sobie przywiozlem te szklanki do domu :) Nazywają się bardaczki :)

    >> I tam handlowcy zyja jak panowie, bo maja sprzedaz. A nie jak u nas
    >> wszyscy
    >> placza, ze towar nie idzie.
    >
    > Ale odróżniasz firmę jednorodzinną od sieci marketów?

    Odrozniam, tylko widzisz.. Jak kupie artykul (jakikolwiek), i przynose do
    domu, to mi WISI, czy kupilem go w sklepie jednoosobowym, czy w sieciowym.
    Jak w sieciowych maja klienta w dupie, to niech bankrutuja. Mi to wisi. Jak
    sie naucza traktowac klienta jak pana, to beda mieli zyski. Nie raz
    rezygnowalem ze sprzedazy na przyklad w Media Expercie, bo mi sie obsluga
    nie podobala. I kupowalem sprzet w malych sklepach, gdzie obsluga jest po
    prostu taka, jak powinna byc. A jesli ty lubisz byc traktowany w sklepie jak
    smiec, to twoja sprawa. Tylko wlasnie przez takich jak ty oni sa nauczeni,
    ze to oni rzadza, a ty masz placic i nie dyskutowac. Jak by wszyscy zaczeli
    patrzec na obsluge, to oni by chodzili jak zegarki. A tak nie musza. Nie
    kupie ja, to przyjdzie taki frajer, co kupi.

    > I kto płacze?

    Ty


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1