eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 17:32:41 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <jagitd$78t$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl> <jaek7h$avb$1@news.dialog.net.pl>
    <jaeo1i$t4m$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1321979629 7453 83.238.168.227 (22 Nov 2011 16:33:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 16:33:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <jaeo1i$t4m$1@news.task.gda.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:692048
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl>

    >
    >> I oczywiście znajdzie się
    >> usłużny prawnik, który ZINTERPRETUJE jakiś zapis, że mają do tego prawo?
    >> Kupowanie kota w worku ma być obowiązkiem kupującego?
    >
    > Ale jakim obowiązkiem? Zmusili go do czegoś?
    >
    > Nie kupił i tyle. Po to jest zakup na odległość, żeby z niego korzystać, a
    > nie jechać do siedziby firmy i oczekiwać takiego samego podejścia.

    Nie, możliwość zwrotu przy sprzedaży na odległość zabezpiecza niemożność
    sprawdzenia.

    > Nie mówiąc już o tym, że skorzystanie z prawa do zwrotu towaru wymaga
    > zapłacenia przed sprawdzaniem towaru.

    Ale jakiego zwrotu ? W sklepie się sprawdza towar by nie dokonywać zwrotu. A
    zwrot nie zależy od dokonania płatności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1