  • 11. Data: 2004-12-14 18:50:34
    Temat: Re: Zamkniecie w piwnicy + obelgi
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-12-14 19:26 :

    >Chyba go zamknęła
    >A w piwnicy pewnie komórka nie działa.
    >Biedaczysko nawet adresu nie podał....

    Może ta kobieta czyta tę grupę i teraz się śmieje?
    w.

  • 12. Data: 2004-12-15 01:41:53
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik Młody napisał:

    > Dzis jak zwykle ide po węgielek do piwnicy tym razem z telefonem moze bedzie
    > interwencja :)))))

    ale idz do piwnicy z jakims mundurwym, jak was oboje zamknie to juz on
    ja olowiem uczesze jak sie wkurzy :) albo przeslucha za pomoca palki :)

  • 13. Data: 2004-12-15 07:14:14
    Od: "Młody" <h...@o...pl>

    Użytkownik "JO" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Młody" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > a nie prościej byłoby schodząc do piwnicy zabrać kłódkę ze sobą, albo
    > położyć ją tam, gdzie wzrok złośliwej sasiadki nie sięga ?
    >
    > pozdrawiam
    > JO

    Jestem!!!
    Nie zamkneła mnie wczoraj!!!
    Dzis ide na rozmowe z dzielnicowym kłodke moge brac ze soba a co z reszta
    czyli epitetami pod moim adresem : "Pojebaniec"
    "Palant", "Skurwysyn"
    I to nie jest jakas stara kobiecina Klijentka ma chyba 34 lata, z tego co
    wiem odbywała juz leczenie w szpitalu psychiatrycznm, mieszka sama i pewnie
    jej odpoerdziela bo chłopa nie ma ....

    Wiecej: miałem wczoraj telefon z pogruszkami od jej matki ....
    ..... czekam juz tylko az przyjdą po mnie ;o)

    Pozdro

  • 14. Data: 2004-12-15 07:23:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Młody wrote:

    > Wiecej: miałem wczoraj telefon z pogruszkami od jej matki ....
    > ..... czekam juz tylko az przyjdą po mnie ;o)

    Gruszki przez telefon?

    Wiesz, jeśli mówisz tak poprawnie, jak piszesz, to się nie dziw, że
    ludzie cię zamykają i wyzywają ;-P

  • 15. Data: 2004-12-15 08:04:54
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Młody napisał(a):

    > I to nie jest jakas stara kobiecina Klijentka ma chyba 34 lata, z tego co
    > wiem odbywała juz leczenie w szpitalu psychiatrycznm, mieszka sama i pewnie
    > jej odpoerdziela bo chłopa nie ma ....

    To jej pomóż :)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Sfiksowałyście, boście dawno chłopa nie miały!!!!

  • 16. Data: 2004-12-15 08:13:06
    Od: "Młody" <h...@o...pl>

    Ku przestodze i aby udowodnic ze to nie są żarty wysyłam link do zdjecia z
    miejscem przestępstwa -
    REAL FOTO PIWNICA STORY http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=462900