  • 1. Data: 2004-12-14 13:40:49
    Temat: Świadek i uczestnik w sprawie...trochę [OT]
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Witam,

    dzisiaj uczestniczyłam w sprawie o "zasiedzenie nieruchomosci" wg.wezwania
    jako "świadek" postepowania, obecnosc obowiązkowa, nieobecność
    nieusprawiedliwiona, groźba grzywny, w trakcie postępowania, ktore nota bene
    zostało odroczone z powodu niemożnosci przesłuchania zainteresowanych z uwagi
    na remont budynku Sądu i mała sale rozpraw, okazało sie ,ze
    jestem "uczestnikiem " nie "świadkiem", wiec moja obecnosc nie była niezbedna.
    Moj obowiązek dotyczył tylko "odbioru" wezwania, natomiast stawiennictwo
    nieobowiazkowe.
    Zapytałam Pani Sedzi, dlaczego otrzymałam wezwanie jako "świadek". Pani
    Sedzia z usmiechem na ustach wyznała, ze to lepiej wyglada...i budzi szacunek
    do Wymiaru Sprawiedliwosci...

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 2. Data: 2004-12-14 21:25:09
    Temat: Re: Świadek i uczestnik w sprawie...trochę [OT]
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Hajenus napisał(a) w wiadomości

    [ciach ...]

    I jaki z tego morał?

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-14 23:02:36
    Od: "Hajenus" <h...@v...pl>

    > użytkownik Hajenus  napisał(a)  w wiadomości
    >
    > [ciach ...]
    >
    > I jaki z tego morał?

    To nie bajka, tylko rzeczywistość, jedyna analogia jak przychodzi mi do głowy,
    to komedia "Sami swoi", scena z "babcia, ktora wybierając sie do Sądu zabiera
    ze soba granaty" !!!

    Pozdrawaim
    Hajenus