  • 1. Data: 2004-12-14 13:05:37
    Temat: Zamkniecie w piwnicy + obelgi
    Od: "Młody" <h...@o...pl>

    Witam wszystkich prawych grupowiczów

    Mam bardzo nie miłą sąsiadke do tego stopnia ze wyzywa mnie od róznych no i
    jak widzi ze schodze do piwnicy to zamyka ja - jest na kłodke wiec musie
    siedziec i walic az jakis pełen miłosierdzia sasiad zejdzie i mnie uwolni.

    Mam pytanko czy jest jakis paragraf w kodeksie cywilnym lub karnym na tego
    typu postepki mojej sasiadki ???

    Dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-14 13:25:43
    Temat: Re: Zamkniecie w piwnicy + obelgi
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Mam pytanko czy jest jakis paragraf w kodeksie cywilnym lub karnym na tego

    A weź Ty telefon komórkowy i niech Cię zamknie, dzwoń na polucję i powiedz,
    że widziałeś, że to ona.

    Powiedz, że to systematycznie się dzieje.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-12-14 13:28:01
    Od: "Młody" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A weź Ty telefon komórkowy i niech Cię zamknie, dzwoń na polucję i
    > powiedz, że widziałeś, że to ona.
    >
    > Powiedz, że to systematycznie się dzieje.
    >
    > Jacek

    Juz złożyłem oficialna skarge na pismie do policji

  • 4. Data: 2004-12-14 13:40:51
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Młody" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam pytanko czy jest jakis paragraf w kodeksie cywilnym lub karnym na tego

    kodeks karny
    Art. 189.
    § 1. Kto pozbawia człowieka wolności,

    a jak jeszcze ta kobicina wyłączyła ci światło to nawet

    § 2. Jeżeli pozbawienie wolności trwało dłużej niż 7 dni lub łączyło się ze
    szczególnym udręczeniem, sprawca

    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

  • 5. Data: 2004-12-14 13:43:30
    Od: "Młody" <h...@o...pl>

> [...]
    >
    > A weź Ty telefon komórkowy i niech Cię zamknie, dzwoń na polucję i
    > powiedz, że widziałeś, że to ona.
    >
    > Powiedz, że to systematycznie się dzieje.

    Dzis jak zwykle ide po węgielek do piwnicy tym razem z telefonem moze bedzie
    interwencja :)))))

  • 6. Data: 2004-12-14 14:41:09
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Młody pisze:

    > Dzis jak zwykle ide po węgielek do piwnicy tym razem z telefonem moze bedzie
    > interwencja :)))))
    Powiedz, że Cię molestuje w piwnicy, ostatnio to modne.

    Tylko zmień adres do korespondencji z h...@o...pl na jakiś bardziej
    uczesany, co by nie wyszło, że jesteś jak chłopiec z filmu Pedro Almodóvara...

  • 7. Data: 2004-12-14 15:24:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Młody wrote:

    > Mam pytanko czy jest jakis paragraf w kodeksie cywilnym lub karnym na tego
    > typu postepki mojej sasiadki ???

    W cywilnym to niezbyt, ale w karnym - owszem:

    Art. 189. KK
    § 1. Kto pozbawia człowieka wolności, podlega karze pozbawienia wolności
    od 3 miesięcy do lat 5.

    § 2. Jeżeli pozbawienie wolności trwało dłużej niż 7 dni lub łączyło się
    ze szczególnym udręczeniem, sprawca podlega karze pozbawienia wolności
    od roku do lat

    Czy wyzwiska są szczególnie dręczące? ;)

    Coś raczej wątpię, żeby prokurator odważył się tak dosłownie
    zinterpretować ten przepis.

    Może 107 KW?

    Art. 107. KW
    Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd lub w
    inny sposób złośliwie niepokoi, podlega karze ograniczenia wolności,
    grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.

  • 8. Data: 2004-12-14 16:19:42
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    wiadomości news:cpn0jq$1pas$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > inny sposób złośliwie niepokoi, podlega karze ograniczenia wolności,
    > grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.

    czyli ta bidna kobicina po zamknięciu drzwi na klucz i zgaszeniu światła
    robi "huuuuuuuu huuuuuuu huuuuu" jak stara sowa :-)

  • 9. Data: 2004-12-14 17:19:42
    Od: "JO" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Mam pytanko czy jest jakis paragraf w kodeksie cywilnym lub karnym na tego

    Witam
    a nie prościej byłoby schodząc do piwnicy zabrać kłódkę ze sobą, albo
    położyć ją tam, gdzie wzrok złośliwej sasiadki nie sięga ?

    pozdrawiam
    JO

  • 10. Data: 2004-12-14 18:26:13
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>