  • 71. Data: 2004-06-11 21:01:03
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "poilkj" <u...@d...invalid> napisał(a)
    w news'ie: news:cad63e$aop$3@inews.gazeta.pl

    > [..................]
    > A to już pytanie nie do mnie. Do Leppera.

    Gdy Microsoft wchodził na nasz rynek to
    Lepper należał jeszcze do PZPR'u i nie
    miał na nic wpływu.

    > Jak dla mnie fakt, że ma się taki rząd i takich polityków. nie
    > upoważnia, ani do kradzieży, ani do oszustwa.

    Też za tym nie jestem, ale nie uważam
    tego za kradzież bo przecież system
    został zakupiny za ciężkie, jak na nasze
    warunki, pieniądze.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem

  • 72. Data: 2004-06-11 21:04:56
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > ok okradne microsoft,
    > najpierw dalem im zarobic wydajac miesieczna pensje absolwenta (dla
    > niektorych ludzi dwumiesieczna)

    W ten sposób, to ja mogę się wytłumaczyć z kradzieży mercedesa, bo mnie
    na niego nie stać.
    Nie tędy droga.

    > a pozniej popelnie straszna zbrodnie instalujac kupiony przeze mnie system
    > na kupionym przeze mnie komputerze
    >
    > a jestem ciekawy czy Ty nigdy nie przejechales sie bez waznego biletu,
    tak, raz, bardzo dawno temu, zapomniałem skasować.
    Kosztowało mnie to wtedy 49 zł.

    > czy tez nie wziales sobie olowka czy paru kartek papieru ze swojej pracy
    > bo jesli tak, jestes takim samym zlodziejem co ja!
    Takie rzeczy leżą w szafce do wzięcia.
    Tak samo jak miesięczny limit na prywatne rozmowy z telefonu służbowego.
    Po za tym dochodzi jeszcze zwykła ludzka uczciwość.

    > zakladam firme i licze sie z kazdym groszem,
    > ale wole tak zrobic i okrasc miliardowy microsoft i byc moze dac prace w
    > przyszlosci bezrobotnym polakom,
    > niz liczyc jakie straty poniesie przez moja kradziez microsoft
    >
    > Zlodziej Daniel H.

    podpis mi się podoba.

  • 73. Data: 2004-06-11 21:07:44
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej_K wrote:

    > Też za tym nie jestem, ale nie uważam
    > tego za kradzież bo przecież system
    > został zakupiny za ciężkie, jak na nasze
    > warunki, pieniądze.
    To nie jest argument.
    Nie stać mnie na mercedesa, to mogę ukraść? Nie!

    Kupiłeś, bo chciałeś i na takich, a nie innych warunkach.
    Wypadałoby je teraz po prostu przestrzegać.

  • 74. Data: 2004-06-11 21:14:16
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "poilkj" <u...@d...invalid> napisał(a)
    w news'ie: news:cad6v3$eof$2@inews.gazeta.pl

    > To nie jest argument.
    > Nie stać mnie na mercedesa, to mogę ukraść? Nie!

    Przecież on go nie ukradł, on go kupił.

    > Kupiłeś, bo chciałeś i na takich, a nie innych warunkach.
    > Wypadałoby je teraz po prostu przestrzegać.

    Nie!, warunki zostają narzucone bez możliwości
    jakichkolwiek pertraktacji. Wyboru nie ma bo
    wiekszość ludzi nie potrafi używać Linux'a, a
    jeśli potrafi to ważne w działalności gospodarczej
    programy nie chcą pod nim pracować - ZUS'wski
    "Płatnik", "RAKS", "WF-MAG" itd. To po prostu
    są warunki narzucone przez *monopolistę* .

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byleby były rytmiczne."

  • 75. Data: 2004-06-11 21:16:52
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > W ten sposób, to ja mogę się wytłumaczyć z kradzieży mercedesa, bo mnie
    > na niego nie stać.
    > Nie tędy droga.

    porownaj mnie jeszcze do skorumpowanego urzednika,
    ktory za zalatwienie sprawy bierze milionowe lapowki

    > tak, raz, bardzo dawno temu, zapomniałem skasować.
    > Kosztowało mnie to wtedy 49 zł.

    czyli tez jestes zlodziejem, poniosles tylko tego konsekwencje

    > Takie rzeczy leżą w szafce do wzięcia.
    > Tak samo jak miesięczny limit na prywatne rozmowy z telefonu służbowego.
    > Po za tym dochodzi jeszcze zwykła ludzka uczciwość.

    ok skoro jestes bez winy masz prawo rzucic kamien

    > podpis mi się podoba.

    jestem ciekawy czy Twoje sumienie jest naprawde takie nieskazitelne,
    aby prawic innym takie moraly?

  • 76. Data: 2004-06-11 21:28:20
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > To nie jest argument.
    > Nie stać mnie na mercedesa, to mogę ukraść? Nie!
    ale mozna kupic tanszego malucha

    > Kupiłeś, bo chciałeś i na takich, a nie innych warunkach.
    > Wypadałoby je teraz po prostu przestrzegać.
    kupilem, bo nie mialem innej mozliwosci,
    linux ze wzgledow technicznych odpada
    a wersja box ze wzgledow finansowych

    wiec wole odkleic sobie glupia naklejke
    najwazniejsze, ze bede w zgodzie z wlasnym sumieniem (bo tak naprawde nie
    ukradlem tego tylko kupilem)
    i Twoje moraly brzydko mowiac mam... gdzies

    czy znasz kogos kto z tego powodu przegral sprawe w sadzie?
    z tego co widze interpretacja licencji oem jest tak niejasna, ze nie jestem
    pewien czy sad podzielalby Twoje zdanie
    i za cos takiego mnie skazal
    poki co trzeba u nas udowodnic wine

    a jesli Ty na tym etapie porownujesz mnie ze zlodziejem samochodow
    to bez komentarza

  • 77. Data: 2004-06-11 21:29:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej_K wrote:

    > User "poilkj" <u...@d...invalid> napisał(a)
    > w news'ie: news:cad6v3$eof$2@inews.gazeta.pl

    > Przecież on go nie ukradł, on go kupił.

    Kupił forda, a chciałby mercedesa.

> [...]
    > programy nie chcą pod nim pracować - ZUS'wski
    > "Płatnik", "RAKS", "WF-MAG" itd. To po prostu
    > są warunki narzucone przez *monopolistę* .

    A kto narzucił te warunki.
    Microsoft, czy może WF_MEG, RAKS, Płatnik.
    To do nich z pretensjami. To oni narzucają warunek zakupu Windowsa.
    W przypadku płatnika z pretensjami do Sejmu, nie do MS.

    Co ty chcesz pertraktować?
    Warunki licencji zakupu u Microsofta?
    Może na tej samej zasadzie chcesz pertraktować umowę o prowadzenie
    rachunku w banku, regulamin operatora sieci komórkowej.
    Dlaczego z nimi nie pertraktujesz.

  • 78. Data: 2004-06-11 21:32:18
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > czyli tez jestes zlodziejem, poniosles tylko tego konsekwencje

    Poczytaj kto to jest złodziej.

    > jestem ciekawy czy Twoje sumienie jest naprawde takie nieskazitelne,
    > aby prawic innym takie moraly?

    Nie.
    tylko nie trąbie o tym na grupie i nie uznaje tego za normalne.
    I nie pytam się jak ukraść Windowsa.

  • 79. Data: 2004-06-11 21:36:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Radek napisał:
    > niestety Ty bredzisz , bo chodzilo o oprogramowanie Microsoftu i to on
    > jest autorem oprogramowania a zarazem strona w umowie
    > legalny.pl

    Radku! W związku z Twoimi wypowiedziami chciałbym wnieść przeciwko
    Tobie pozew do sądu za wprowadzenie mnie w błąd i narażenie na straty.
    W związku Czy podasz mi swoje dane do pozwu, czy też pozostaniesz dalej
    anonimowy i nadal nie będziesz chciał brać odpowiedzialności za swoje
    brednie?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 80. Data: 2004-06-11 21:38:57
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > ale mozna kupic tanszego malucha

    To czemu oczekujesz, że będzie miał klimatyzację?

    > kupilem, bo nie mialem innej mozliwosci,
    > linux ze wzgledow technicznych odpada
    > a wersja box ze wzgledow finansowych

    Wiesz, ta wersja ze względów finansowych jest najlepsza.

    > wiec wole odkleic sobie glupia naklejke
    przeklejenie naklejki nie powoduje przeniesienia licencji.
    Używasz programu niezgodnie z licencją.

    > najwazniejsze, ze bede w zgodzie z wlasnym sumieniem (bo tak naprawde nie
    > ukradlem tego tylko kupilem)
    Dziurawe w takim razie to twoje sumienie.
    Albo może inaczej. Przypomina sumienie Kalego.

    > i Twoje moraly brzydko mowiac mam... gdzies
    >
    > czy znasz kogos kto z tego powodu przegral sprawe w sadzie?
    A ty znasz kogoś kto wygrał?
    Po tych którzy przegrali, to się raczej sporo znajdzie.
    natomiast nikt z moich znajomych takiej sprawy nie miał.

> [...]
    > i za cos takiego mnie skazal
    > poki co trzeba u nas udowodnic wine
    >
    > a jesli Ty na tym etapie porownujesz mnie ze zlodziejem samochodow

    Ja cie nie porównuję, ze złodziejem samochodów, ja ci daję przykład.
    Interpretacja licencji dołączonej do programu jest jasna i wyraźna.
    W momencie pierwszej instalacji programu wiążesz program ze sprzętem i
    przenosząc go na inny komputer łamiesz postanowienia licencji.

    Jeżeli chcesz mieć możliwość przenoszenia oprogramowania z komputera na
    komputer zakup inną wersję licencji. Masz taką możliwość.
    Nazywa się ona Windows-BOX.