  • 1. Data: 2004-06-10 14:49:15
    Temat: Sprzedaż papierosów
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    Czy na to potrzebne są jakieś zezwolenia/koncesje? Czy można papierosy
    sprzedawać wysyłkowo?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 2. Data: 2004-06-10 14:54:36
    Temat: Re: Sprzedaż papierosów
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.pl> napisał w wiadomości

    > Czy na to potrzebne są jakieś zezwolenia/koncesje? Czy można papierosy
    > sprzedawać wysyłkowo?

    Żadne zezwolenia ani koncesje nie są potrzebne. Co do sprzedaży wysyłkowej,
    to nie mam pomysłu w jaki sposób zrealizować zakaz sprzedaży papierosów
    nieletnim.

  • 3. Data: 2004-06-10 15:14:53
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    a jak bede chcial wysylac papierosy za granice?
    Sa jakies przeciwwskazania? Jezeli tak to czy i ile mozna wysyłać?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-06-10 15:28:05
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik VND napisał:
    > a jak bede chcial wysylac papierosy za granice?
    > Sa jakies przeciwwskazania? Jezeli tak to czy i ile mozna wysyłać?
    >
    > Pozdrawiam

    TA, a na cle (granicy) to jak ci to przejdzie ? Hmm

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 5. Data: 2004-06-10 15:33:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <ca9sn2$suo$1@news.onet.pl> Robert Tomasik - praca napisał(a):

    > Żadne zezwolenia ani koncesje nie są potrzebne. Co do sprzedaży wysyłkowej,
    > to nie mam pomysłu w jaki sposób zrealizować zakaz sprzedaży papierosów
    > nieletnim.

    Oświadczenie klienta w formie podania daty urodzenia i zaznaczenia checkboxa
    na stronie internetowej byłoby wiążące? Jeśli wpisze tam nieprawdę, to
    mnie po prostu oszuka. Równie dobrze może mnie oszukać pokazując
    fałszywy dokument...
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2004-06-10 16:11:52
    Temat: Re: Sprzedaz papierosów (was: Sprzedaż papierosów)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 10 Jun 2004 17:28:05 +0200, na pl.soc.prawo, 328.28.00 napisał(a):

    > TA, a na cle (granicy) to jak ci to przejdzie ? Hmm

    A gdzie masz granice w unii ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2004-06-10 19:29:35
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
    : A gdzie masz granice w unii ?
    :

    no jest taka jedna niebieska, ocean sie nazywa, chyba ze dla Ciebie procz
    Europy nic juz nie istnieje

    P.

  • 8. Data: 2004-06-11 10:30:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > na stronie internetowej byłoby wiążące? Jeśli wpisze tam nieprawdę, to
    > mnie po prostu oszuka. Równie dobrze może mnie oszukać pokazując

    Moim zdaniem nie jest to wystarczające. Ale nie spotkałem się z
    orzeczeniem w tej sprawie.

  • 9. Data: 2004-06-11 15:11:32
    Temat: Re: Sprzedaz papierosów
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>