  • 1. Data: 2004-06-10 15:33:43
    Temat: ustalenie adresu IP przy zniewazeniu
    Od: "m" <m...@o...pl>

    w jaki sposob mozna ustalic adres IP osoby, ktora publikuje teksty
    zniewazajace, pomawiajace?sa to przestepstwa scigane z oskarzenia prywatnego -
    wiec - czy moge np. zwrocic sie do policji w ustaleniu adresu IP i jednoczesnie
    numeru telefoinu z jakiego wysylano takie teskty? czy np. jesli zwroce sie
    do "onetu" / bo na serwerze onet.pl ta osoba ma konto/ to czy podadza mi, do
    kogo nalezy takie konto? czy sa jakies inne sposoby na ustalenie anonimowego
    goscia?

  • 2. Data: 2004-06-10 16:43:43
    Temat: Re: ustalenie adresu IP przy zniewazeniu
    Od: "Andrzej" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    | do "onetu" / bo na serwerze onet.pl ta osoba ma konto/ to czy podadza mi, do
    | kogo nalezy takie konto? czy sa jakies inne sposoby na ustalenie anonimowego
    | goscia?

    Na pewno nie, takie uprawnienia ma tylko prokuratura, policja i takie tam...

    Pozdrawiam.
    Andrzej
    GG:5293541 i...@w...pl

  • 3. Data: 2004-06-10 16:48:28
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik m napisał:

> [...]
    > kogo nalezy takie konto? czy sa jakies inne sposoby na ustalenie anonimowego

    o ile wiem nikt nie poda ci cudzego IP jezeli ono jest nie jawne nawet
    jak zglosisz przestępstwo dla abuse onetu...
    mozesz tylko pójsc na policje i zglosic przestępstwo ...i oni wtedy
    zwrócą sie do onetu o IP i dostanie delikwent wezwanie od prokuratury z
    twego miasta.
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 4. Data: 2004-06-10 17:01:21
    Od: "m" <m...@o...pl>

> [...]
    > mozesz tylko pójsc na policje i zglosic przestępstwo ...i oni wtedy
    > zwrócą sie do onetu o IP i dostanie delikwent wezwanie od prokuratury z
    a policja czy prokuratura bedzie mi chciala pomoc, jesli to jest przestepstw
    scigane tylko z oskarzenia prywatnego?

  • 5. Data: 2004-06-10 20:05:29
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    > a policja czy prokuratura bedzie mi chciala pomoc, jesli to jest
    przestepstw
    > scigane tylko z oskarzenia prywatnego?

    ich obowiązkiem jest przyjąć zgłoszenie popełnienia przestępstwa, ująć
    sprawcę i postawić przed oblicze sprawiedliwości.

    a jak to jest w życiu to można zobaczyć w programach interwencyjnych w TV

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm

  • 6. Data: 2004-06-11 09:04:20
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 10 Jun 2004 17:33:43 +0200, m naskrobał(a):

> [...]
    > kogo nalezy takie konto? czy sa jakies inne sposoby na ustalenie anonimowego

    Policja ma takie uprawnienia a im sie nie chce zajmować pierdołami. Jak
    porachunki osobiste to lepiej poszukać kogoś kto sie tym zajmie po
    godzinach.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org