    From: "Daniel H." <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Date: Fri, 11 Jun 2004 23:16:52 +0200
    <caaljr$gav$1@atlantis.news.tpi.pl> <caamaq$e0p$1@inews.gazeta.pl>
    <cabu42$db$1@news2.ipartners.pl> <caceba$a1d$2@inews.gazeta.pl>
    <cacpii$enc$1@nemesis.news.tpi.pl> <cacrjd$ej$1@inews.gazeta.pl>
    <cad1oo$9ev$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad2li$rbs$1@inews.gazeta.pl>
    <cad3iq$fss$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@a...biaman.net>
    <cad5cc$l50$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad5gq$8cb$3@inews.gazeta.pl>
    <cad6dq$o1h$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad6pr$eof$1@inews.gazeta.pl>

    > W ten sposób, to ja mogę się wytłumaczyć z kradzieży mercedesa, bo mnie
    > na niego nie stać.
    > Nie tędy droga.

    porownaj mnie jeszcze do skorumpowanego urzednika,
    ktory za zalatwienie sprawy bierze milionowe lapowki

    > tak, raz, bardzo dawno temu, zapomniałem skasować.
    > Kosztowało mnie to wtedy 49 zł.

    czyli tez jestes zlodziejem, poniosles tylko tego konsekwencje

    > Takie rzeczy leżą w szafce do wzięcia.
    > Tak samo jak miesięczny limit na prywatne rozmowy z telefonu służbowego.
    > Po za tym dochodzi jeszcze zwykła ludzka uczciwość.

    ok skoro jestes bez winy masz prawo rzucic kamien

    > podpis mi się podoba.

    jestem ciekawy czy Twoje sumienie jest naprawde takie nieskazitelne,
    aby prawic innym takie moraly?