  • 271. Data: 2006-11-21 18:23:25
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > ale calkiem realna.

    hipotetycznie realna.

    > nnagle wtedy wszyscy sobei uswiadooili ze korzystaja z nielegalnego softu, i
    > wtedy jakos problemu z legalnym jego nabyciem (komp kosztuje okolo 2 tys
    > win okolo 300 zl) niei bylo.

    Jest gorzej czasem... Bo komp kosztuje 4k a soft do niego w sumie 40k :)

    > bez popytu nie ma podazy

    ale tez okazja czyni zlodzieja - jakby towar byl nielegalny i bylo to
    egzekwowane, to szarzy komputeromaniacy baliby sie przychodzic na
    gielde, gdzie 95% softu to nielegale...

    > no ale jak juz sie nantkniie na odbiorce to powinna sie nim zajac bo inaczej
    > utrwala w nim przekonanie ze mozna nabywac nielegalnie soft i popyt rosnie

    Jak policja zlikwiduje dystrybutorow to odbiorcy znikna albo pojda do
    sklepow.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 272. Data: 2006-11-21 18:24:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > a gdyby policja nie zajmowala sie odbiorcami ikoncowymi sciagnal bym gre
    > siecia p2p.

    a poniewaz rownoczesnie bys ja udostepnil do sciagania innym zostalbys
    dystrybutorem... a dystrybutorzy wioadomo jak koncza - w mamrze. w
    zwiazku z czy, swiadom tego, nie zassalbys gry z torrenta czy emula
    tylko kupil. 50 zeta ale jaki spokoj duszy, ze kolbami do drzwi nie
    zalomocza ;)

  • 273. Data: 2006-11-21 18:55:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

> [...]
    > zwiazku z czy, swiadom tego, nie zassalbys gry z torrenta czy emula
    > tylko kupil. 50 zeta ale jaki spokoj duszy, ze kolbami do drzwi nie

    sa programy p2p ktore da sie tak ustawic by niie udostepniac, a takze sa
    strony z ktorych mozna s cignac to i owo niei korzystajac z p2p :)

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 274. Data: 2006-11-21 18:57:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    > Jak policja zlikwiduje dystrybutorow to odbiorcy znikna albo pojda do
    > sklepow.

    nie, znadjda sie nowi dystrybutorzy tak jak w przypadku narkotykow :)

  • 275. Data: 2006-11-21 20:52:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > sa programy p2p ktore da sie tak ustawic by niie udostepniac, a takze sa
    > strony z ktorych mozna s cignac to i owo niei korzystajac z p2p :)

    Prawda, sa takie programy. Ilu nastolatkow je uzywa?

  • 276. Data: 2006-11-21 21:20:43
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Natomiast jemu wystarczy brak nalepki, a prawda jest taka, że tej nalepki
    > wcale nie ma obowiązku być.

    jakis zeczowy dowod na ta teze?

  • 277. Data: 2006-11-21 21:23:10
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "yamamoto3" <y...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > definicji
    > nie stac nawet na na legalna windoze przy pensji 1500zl
    > A jak chcecie miec wyroki za zawartosc komputera to prosze bardzo. Chyba
    > lepiej go TYLKO stracic niz stracic i dostac wyrok.
    > Jak przyjda czy zlapia w samochodzie laptopa to i tak jest zabierany.
    > Amicja
    > nie ma tu nic do rzeczy, prawo tez nie obowiazuje, chyba, ze prawo buszu.
    > Gdyby w sadach byla lawa przysieglych, a nie ostatnio modna "trojka"
    > smutnych
    > panow to taka lawa przysieglych, by rozumiala sadzonego obywatela.

    moze czas napisac do Ziobro... ?:)

  • 278. Data: 2006-11-21 21:44:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kris wrote:

    > moze czas napisac do Ziobro... ?:)

    Ej, tnij cytaty.

  • 279. Data: 2006-11-21 22:20:29
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jakis zeczowy dowod na ta teze?
    Jak już, to "rzeczowy", a poza tym u nas obowiązuje zasada, że co nie
    jest zabronione, jest dozwolone. Więc jeśli nie ma przepisu nakazującego
    umieszczenie takiej nalepki, to nie ma takiego obowiązku. Natomiast zapisy
    umowy/licencji nie są w gestii zainteresowania prawa karnego i policji. Tak
    samo jak i np. umowa na kablówkę.

  • 280. Data: 2006-11-21 22:24:11
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Akurat ten artykuł jest całkiem jasny. Po pierwsze: kto w celu
    rozpowszechniania (produkuje, utrwala lub sprowadza) oraz kto rozpowszechnia
    .. itd. Problem leży w tym, co uznamy za działalność czynioną w celu
    rozpowszechniania, czyli czy każdego, kto posiada zabronione treści uznajemy
    za osobę, która zamierza je rozpowszechniać.