  • 191. Data: 2006-11-20 18:25:38
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 19:08:10 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Lub uzywania oprogramowania GNU/GPL skoro ich nie stac na zakup wersji
    > platnych...

    Sądzę, że potrzebna jest kampania, która ukaże ludziom sięgającym po
    piraty, że masa darmowych substytutów może z pełnym powodzeniem zaspokoić
    ich potrzeby.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 192. Data: 2006-11-20 18:31:00
    Temat: Re: Re: Zajęcie zaszyfrowanego kompu tera !!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A Ty kolego albo zmień czytnik albo inaczej ustaw bo zakładasz nowy temat
    > "re:re"

    zgadza sie - cos mu sie pomieszało. Dobrze ze porzadne czytniki watkuja po
    polu references a nie po temacie... ;-P

    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 193. Data: 2006-11-20 18:42:15
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    > Sądzę, że potrzebna jest kampania, która ukaże ludziom sięgającym po
    > piraty, że masa darmowych substytutów może z pełnym powodzeniem zaspokoić
    > ich potrzeby.

    pisali, ze w stalowej woli jest jakas kampania ...

  • 194. Data: 2006-11-20 18:50:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > Spisanie zawartości zaszyfrowanego dysku twardego? Jak to sobie wyobrażasz?

    Bajt po bajcie.

    Np. ja to robię tak:

    cp /dev/hdb ./kopia_hdd1.bin

    I voila ;)

  • 195. Data: 2006-11-20 19:15:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    sango wrote:

    > pisali, ze w stalowej woli jest jakas kampania ...

    NAjlepsza kampania to by bylo pokazanie, ze 98% softu w policji jest
    nielegalne... skonfiskowanie komputerow i posadzenie za kratki tych co
    trzeba.

    A potem mozna bedzei pracoewac dalej

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 196. Data: 2006-11-20 19:55:09
    Temat: Re: Zaj?cie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Czy istnieje przepis określający co powinien wiedzieć/umieć taki biegły?
    >
    > j.

    nie wiem, wiem natomiast ze jest to elemenntarna wiedza jezeli zamierza
    sie sprarwdzdac legalnosc oprogramowania

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 197. Data: 2006-11-20 19:59:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Spisanie zawartości zaszyfrowanego dysku twardego? Jak to sobie
    > wyobrażasz?
    >
    > j.

    wowczas nie spisuje to juz nie jego problem.

  • 198. Data: 2006-11-20 20:00:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > wowczas nie spisuje to juz nie jego problem.

    Sumy kontrolnej calego dysku nie uznaje sie? ;)

    j.

  • 199. Data: 2006-11-20 20:07:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > NAjlepsza kampania to by bylo pokazanie, ze 98% softu w policji jest
    > nielegalne... skonfiskowanie komputerow i posadzenie za kratki tych co
    > trzeba.

    Nie sądzę, by taka była skala zjawiska. Faktem jest, że kilka lat temu prywatny
    komputer w pracy był częstym zjawiskiem. Ale ostatnio wiele się zmieniło. Przede
    wszystkim wiele bogatszych instytucji państwowych pozbywając się starszego
    sprzętu podarowała go Policji. W policji spokojnie sprawdza się w charakterze
    maszyny do pisania.

    Poza tym opisany w tym wątku przypadek sprawił, że przekopano jednostki pod tym
    kątem i teraz sukcesywnie się to ponawia co jakiś czas. W konsekwencji tego
    prywatny komputer nie jest już tak powszechnym zjawiskiem, jak dawniej.

  • 200. Data: 2006-11-20 20:24:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Sumy kontrolnej calego dysku nie uznaje sie? ;)

    Czlowieku. Ty si enie nasmiewaj. To jest policja i biegli a nie firma
    informatyczna. Co oni moga wiedziec i rozumiec z tego co ty napisales?
    NIC.