  • 1. Data: 2007-04-01 15:40:18
    Temat: Wysyłka
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Czy zapis "Koszt wysyłki do naszej firmy ponosi klient, w drugą stronę,
    jeśli serwis jest uzasadniony, nasza firma." jest zgodna z prawem. IMO nie. Ten
    zapis znajduje się na sirius.pl Chyba będę zmuszony wysłać do nich uszkodzony
    router. Jeśli uznaliby usterkę powinni oddać pieniądze za transport, a o tym nie
    wspominają. Jeśli mam rację, to podajcie podstawę prawną. :)

  • 2. Data: 2007-04-01 15:44:52
    Temat: Re: Wysyłka
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > uszkodzony router. Jeśli uznaliby usterkę powinni oddać pieniądze za
    > transport, a o tym nie wspominają. Jeśli mam rację, to podajcie podstawę

    Dodam jeszcze, że router przestał prawidłowo działać, kiedy zniknął w całym
    mieście Internet (u mojego ISP). U wszystkich później zaczął działać, a u mnie
    nie. :(

  • 3. Data: 2007-04-01 18:37:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > uszkodzony router. Jeśli uznaliby usterkę powinni oddać pieniądze za
    > transport, a o tym nie wspominają. Jeśli mam rację, to podajcie podstawę

    a z jakiego tytułu ta wysyłka?

  • 4. Data: 2007-04-02 05:00:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > a z jakiego tytułu ta wysyłka?
    niezgodności towaru z umową ew. gwarancja.
    Mam neta przez tv kablową i jeśli podepnę od razu do kompa - mam Internet. Jak
    przez router to nie. Resetowałem modem, ustawiałem konfigurację domyślną oraz
    klonowałem adres mac i nic nie pomagało. :P

  • 5. Data: 2007-04-03 12:23:42
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    On 2 Kwi, 07:00, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > Mam neta przez tv kablową i jeśli podepnę od razu do kompa - mam Internet. Jak
    > przez router to nie. Resetowałem modem, ustawiałem konfigurację domyślną oraz
    > klonowałem adres mac i nic nie pomagało. :P

    Linksys? Ja juz mam 2 w ciagu 1,5 roku.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2007-04-03 14:40:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Linksys? Ja juz mam 2 w ciagu 1,5 roku.

    Linksys WRT54GL 1.1. Jednak działa router, to ISP namieszał. :P