  • 1. Data: 2007-04-01 09:25:05
    Temat: Genialna nowelizacja ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    66.html

    Ciekawe czy posłowie są aż tak głupi ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 2. Data: 2007-04-01 09:26:49
    Temat: Re: Genialna nowelizacja ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    66.html

    > Ciekawe czy posłowie są aż tak głupi ...

    Dobra :) Teraz skojarzyłem, że to prima aprilis ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-01 09:41:00
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):
    66.html

    > Ciekawe czy posłowie są aż tak głupi ...

    Kolega zapomniał o 1 IV?

    L.

  • 4. Data: 2007-04-01 10:25:04
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 01-04-2007 o 11:41:00 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    66.html
    > Kolega zapomniał o 1 IV?

    Wiesz, ja bym i tak sie zaczal bac :) Nigdy nie wiadomo co im do lba
    strzeli. A odnosnie samej ustawy (gdyby to byla prawda) - pesel i tak
    bylby nadawany w chwili narodzin a nie poczecia. Zmienia sie tylko te
    cyferki ... nic wiecej :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-04-01 10:25:49
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Dobra :) Teraz skojarzyłem, że to prima aprilis ...

    czuj sie usprawiedliwiony. Przy obecnym skladzie rzadu/parlamentu taki
    pomysl wydaje sie calkiem realny :P

    Angie

  • 6. Data: 2007-04-01 18:47:10
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Angie napsal(a):

    > czuj sie usprawiedliwiony. Przy obecnym skladzie rzadu/parlamentu taki
    > pomysl wydaje sie calkiem realny :P

    Chyba trzeba zastapic "Powszechny Elektroniczny System Ewidencji
    Ludności" systemem "Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ejakulacji".

    Ludek