  • 1. Data: 2007-04-01 08:08:17
    Temat: Problem z rozliczeniem kosztów ocieplenia budynku
    Od: m...@g...com

    Witam! Piszę do Państwa z prośbą o pilną pomoc. Od niedawna mieszkam w
    kamienicy którą zajmują cztery rodziny. Zdecydowaliśmy się ocieplić
    budynek. Umówiliśmy się iż koszty dzielimy równo na 4 rodziny, gdyż
    wszyscy mamy identyczne mieszkania. Jednak teraz, gdy przyszło do
    płacenia wykonawcy jedna z rodzin stwierdziła iż ja mam zapłacić
    większą część gdyż posiadam jedną piwnicę więcej i do mnie należy
    największa część ogrodu - z czego według nich wynika mój największy
    udział w częściach wspólnych budynku.
    Czy ktoś z Państwa spotkał się z takim problemem? Gdzie szukać
    odpowiedzi, którą można podeprzeć literą prawa? Czy udział w tym
    wypadku nie powinien być liczony częścią użytkową (wszystkie nasze
    mieszkania mają taką samą powierzchnię).
    I czy według Państwa sąsiedzi mają rację?
    Proszę o pomoc!

  • 2. Data: 2007-04-01 08:53:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > I czy według Państwa sąsiedzi mają rację?

    Tak ma być jak się umówiliście. Da się udowodnić treść umowy?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com