  • 1. Data: 2007-04-01 17:12:31
    Temat: Podpisanie umowy o prace a rejestracja w UP osoby bezrobotnej
    Od: "Malwina" <m...@o...pl>

    Witam
    3 kwietnia konczy mi sie zasilek chorobowy, na ktory przeszlam po ustaniu
    zatrudnienia.
    Mam juz nagrana nowa prace na pelny etat (okres probny 1 miesiac).
    Moje pytanie jest nastepujace.

    Czy po ustaniu zasilku chorobowego mam isc zarejestrowac sie do Urzedu Pracy
    jako bezrobotna i dopiero po rejestracji podpisac umowe?
    Czy moge 4 kwietnia bez rejestrowania z UP podpisac nowa umowe o prace?

    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie
    Malwina

  • 2. Data: 2007-04-02 09:56:49
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Malwina napisał(a):

    > Czy moge 4 kwietnia bez rejestrowania z UP podpisac nowa umowe o
    > prace?

    Pewnie , że możesz, chyba że lubisz się pół dnia rejestrować i drugie
    pół wyrejestrowywać.

    --
    pozdrawiam
    Justyna