  • 21. Data: 2007-11-19 20:47:19
    Temat: Re: Wyświetlanie reklam projektorem na ścianie obcego budynku.
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 19 listopad 2007 03:51
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <m...@n...lechistan.com>):

    > To co się odzywasz?

    Skoro ty możesz to może każdy.

    > Mam nadzieję, że tylko żartujesz...

    A co, nie słyszałeś o uszkadzaniu zabytków przez flesze?

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 22. Data: 2007-11-20 10:19:39
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 19 Nov 2007 21:47:19 +0100, Tristan napisał(a):

    > A co, nie słyszałeś o uszkadzaniu zabytków przez flesze?

    Ja nie słyszałem. Zapodaj coś bo nie mogę znaleźć i nadal
    żyję w przekonaniu że jeden błysk w lampy da jakieś 2000-3000
    luksów światła. Czyli tyle co nic. No może jednak coś - dla
    porostów w jaskiniach.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2007-11-20 20:27:17
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Ja nie słyszałem. Zapodaj coś bo nie mogę znaleźć i nadal
    > żyję w przekonaniu że jeden błysk w lampy da jakieś 2000-3000
    > luksów światła. Czyli tyle co nic. No może jednak coś - dla
    > porostów w jaskiniach.

    No cóż. To tak jak byś powiedział, że zapłaciłeś rachunek za 2000V. Jeśli
    autor artykułu nie odróżniał luksa od dżula to wyrzuć ten artykuł.