  • 1. Data: 2004-10-27 21:27:59
    Temat: Wynajem i wizyty właścicieli itp
    Od: "McAlex" <A...@...pl>

    Witam
    Wynajmuje mieszkanie. domek wolnostojący. Ostatnio miało mi się urodzić
    dziecko więc dogadałem się z właścicielami że zrobię remont (duży), a oni mi
    obniżą czynsz i podpiszemy odpowiednią umowę najmu na długi czas. Dziecko
    się urodziło.
    Zrobiłem remont na sumę (materiał) ok. 15 tys. zł. Trwało to ok. 7 miesięcy.
    Cały czas płacę czynsz i podpisałem z nimi umowę najmu że będę mieszkał
    minimum przez 20 lat z tym czynszem z możliwością przedłużenia okresu
    najmu...
    Wszystko jest ok ale oni nonstop chcą przychodzić ze swoimi znajomymi i
    chwalić się tym mieszkaniem które ja zremontowałem, a dziecko nie może mieć
    tylu wizyt non stop nie mówiąc o moim komforcie mieszkania ...
    Teraz pytanie, czy oni tak mogą czy nie... czy jak im powiem że nie to czy
    nie będą mieli jakichś podstaw żeby do mnie mieć jakieś roszczenia ...

    Z góry dzięki za pomoc

    Pozdrawiam Alex

  • 2. Data: 2004-10-27 22:41:08
    Temat: Re: Wynajem i wizyty właścicieli itp
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "McAlex" <A...@...pl> napisał w wiadomości

    Może po prostu zwróć im kulturalnie uwagę. Może nie zdają sobie sprawy, że
    to jest dla Ciebie problem. A rozumiem, że jest. A jak nie, to przy
    następnej wizycie wyjaśnij im w progu, że dziecko śpi i ich nie możesz
    wpuścić. Ze dwa razy i powinni zrozumieć.

  • 3. Data: 2004-10-27 23:05:59
    Od: "McAlex" <A...@...pl>

    >A jak nie, to przy następnej wizycie wyjaśnij im w progu, że dziecko śpi i
    ich nie możesz
    > wpuścić. Ze dwa razy i powinni zrozumieć.

    Tak też myślałem i tak było kilka razy... caszem w drzwiach mówie, że śpi i
    jest niemowlakiem i boje się o zarazki (nie ma jeszcze szczepień) to oni, że
    nikt z wchodzących (3 osoby) nic nie ma z zarazków i muszą wejść ... !!!

    echh...

  • 4. Data: 2004-10-27 23:35:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "McAlex" <A...@...pl> napisał w wiadomości

    No to nie otwieraj drzwi i już.

    teoretycznie popełniają przestępstwo naruszenia miru domowego. Ale potrzebny
    Ci kłopot? To, ze gość jest właścicielem lokalu, to nie znaczy, że ma prawo
    do niego wchodzić o każdej porze dnia i nocy. Jak ma klucz, to swój od
    środka przekręć. Wyjaśnij mu, ze się kąpałeś i nie słyszałeś. Może pomoże.

  • 5. Data: 2004-10-28 00:24:40
    Od: "McAlex" <A...@...pl>

    > Jak ma klucz, to swój od środka przekręć. Wyjaśnij mu, ze się kąpałeś i
    nie słyszałeś. Może pomoże.

    Dzięki wielkie, tak spróbuje zrobić... wojna podjazdowa, ale skuteczna :)

  • 6. Data: 2004-10-28 00:32:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nie słyszałeś. Może pomoże.
    >
    > Dzięki wielkie, tak spróbuje zrobić... wojna podjazdowa, ale skuteczna :)

    Dokąd się da, to po co wytaczać armaty. Niby masz umowę na 20 lat, jak
    piszesz, więc w zasadzie niewiele może Ci zrobić. Ale po kiego kusić złego
    :-)

  • 7. Data: 2004-10-28 00:48:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Dokąd się da, to po co wytaczać armaty. Niby masz umowę na 20 lat, jak
    > piszesz, więc w zasadzie niewiele może Ci zrobić. Ale po kiego kusić złego
    > :-)

    A gdyby się dobijał zawsze można zrobić anonimowy donos niby od
    uczynnego sąsiada, że jakiś podejrzany typek się dobija i hałasuje :)

  • 8. Data: 2004-10-28 06:31:33
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    wiadomości news:clpflp$29v2$2@news2.ipartners.pl...
    > Robert Tomasik wrote:
    > A gdyby się dobijał zawsze można zrobić anonimowy donos niby od
    > uczynnego sąsiada, że jakiś podejrzany typek się dobija i hałasuje :)

    Złożyłem na ciebie donos w prokuraturze. 8:05.

    prawo

  • 9. Data: 2004-10-28 11:15:10
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    McAlex pisze:

> [...]
    > dziecko więc dogadałem się z właścicielami że zrobię remont (duży), a oni
    > mi obniżą czynsz i podpiszemy odpowiednią umowę najmu na długi czas.

    Masz to jakos na pismie ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-10-28 11:22:59
    Od: "McAlex" <A...@...pl>

    > Masz to jakos na pismie ?

    Mam umowę najmu na okres 20 lat, gdzie jeżeli wypowiedzą mi umowę (okres 3
    miesięcy) to muszą oddać koszt remontu w/g rachunków. Jeżeli ja wypowiem
    umowę - moja strata...