  • 1. Data: 2004-10-27 20:41:06
    Temat: Zepsuty wodomierz.....
    Od: "G....." <g...@w...pl>

    Jest sytuacja. Przychodzą spisac lcizniki a tu stan na 2 z 6 taki sam jak
    przy spisaniu w sierpniu. Plomby całe ale liczniki stoją.
    Co teraz?
    Sprawa zostanie zgłoszona do administracji?
    Co moze grozic co mozna zdziałac samemu?
    NIc nie manipulowano przy licznikach- chyba sie zepsuły...
    Dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-10-27 21:03:49
    Temat: Re: Zepsuty wodomierz.....
    Od: "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "G....." <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co teraz?
    > Sprawa zostanie zgłoszona do administracji?
    > Co moze grozic co mozna zdziałac samemu?

    Chlopie przestań się bać. Rany boskie!!! Anglik sobie chodzi bez dokumentów
    i mogą go w dupę cmoknąć, a tu wszyscy zastraszeni jak za komuny. Jak zguni
    dowód to myśli, że go na Sybir wywiozą. Człowieku otrząśnij się mieszkamy
    już w Europie, gdzie MO nie jest najważniejsze. Każdy się boi kary śmierci
    za uszkodzony licznik z winy tych, którzy licznik montowali, a właściwie z
    winy producenta licznika. Człowieku pomyśl co ty piszesz.

    > Nic nie manipulowano przy licznikach- chyba sie zepsuły...
    > Dziekuje za pomoc

    Ależ proszę bardzo.

  • 3. Data: 2004-10-27 21:12:38
    Od: "G....." <g...@w...pl>

    Kto tu ma sie uspokoic?
    Zanim wezwą lub przyjdą na rozmowe lepiej wiedziec na czym sie stoi, a jak
    sie jest po za domem bez umow to ciezko sprawdzic kto odpowiada za zepsucia.

  • 4. Data: 2004-10-27 21:21:15
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

> [...]
    jak
    > przy spisaniu w sierpniu. Plomby całe ale liczniki stoją.

    napisz cos wiecej, gdzie sa te liczniki i "kim jestes"

    pozdro

  • 5. Data: 2004-10-27 21:24:12
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "G....." <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jak
    >
    > napisz cos wiecej, gdzie sa te liczniki i "kim jestes"
    >
    > pozdro

    A co chcesz przyslac TVN z programem "Pod Napięciem"?

    Malte Morones

  • 6. Data: 2004-10-27 22:32:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "G....." <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Wszystkie liczniki na raz? No cóż, mało prawdopodobne. Raczej bym
    manipulacje podejrzewał. nie będę podawał publicznie sposobu na ich
    zatrzymanie bez naruszania plomb. Ale w regulaminie spółdzielni czy
    wspólnoty powinno być jakieś rozwiązanie. Wodociągi w takim wypadku liczą
    ryczałtem. Ten ryczałt u nas jest w uchwale rady Miasta, bo wodociąg
    miejski. Jak to u Was rozwiązano, to nie wiem, bo nie napisałeś, o co
    dokładnie chodzi. Czy to jakiś wodomierz cząstkowy w bloku, czy główny w
    domu.

  • 7. Data: 2004-10-27 22:42:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    G..... wrote:
    > Kto tu ma sie uspokoic?
    > Zanim wezwą lub przyjdą na rozmowe lepiej wiedziec na czym sie stoi, a jak
    > sie jest po za domem bez umow to ciezko sprawdzic kto odpowiada za zepsucia.

    To troll. Ignoruj póki co. Odpowiednie kroki w celu likwidacji zostały
    podjęte :)

  • 8. Data: 2004-10-27 23:03:17
    Od: "Stan Walshak" <S...@s...pl>

    wiadomości news:clp886$25tq$1@news2.ipartners.pl...

    > To troll. Ignoruj póki co. Odpowiednie kroki w celu likwidacji zostały
    > podjęte :)

    Zlikwidujemy ciebie też żydzie.

    Malte Morones

  • 9. Data: 2004-10-27 23:26:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stan Walshak" <S...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:clp9gn$fme$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Oooo! Mutuje się, jak wirus grypy! W końcu się zezłoszczę i napiszę do
    administratora neostrady w Katowicach.

    Jak już chcesz o sobie dawać złe świadectwo, to przynajmniej używaj jednego
    adresu, bo mam kłopot z filtrowaniem. :-)

  • 10. Data: 2004-10-28 06:49:50
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

> [...]
    >
    > Jak już chcesz o sobie dawać złe świadectwo, to przynajmniej używaj
    jednego
    > adresu, bo mam kłopot z filtrowaniem. :-)

    A nie masz kłopotów z prostatą?
    Słyszałem o takim dobrym leku.

    Zgłoś się