  • 1. Data: 2004-10-27 21:21:39
    Temat: polskie prawo
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

    Czy wszyscy mordercy księdza Jerzego Popiełuszki są już na wolności i
    otrzymali wysokie renty z naszych podatków?
    Czy jeżdżą za to często na wakacje za granicę do ciepłych krajów?

    Malte Morones

  • 2. Data: 2004-10-27 21:26:52
    Temat: Re: polskie prawo
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "malte_morones" <m...@a...com> napisał w
    wiadomości news:clp3i5$k2v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Malte Morones

    schizofrenik?

    pozdrawiam pozostalych grupowiczow i zycze wytrlosci.

  • 3. Data: 2004-10-27 21:32:11
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "malte_morones" <m...@a...com> napisał w
    > wiadomości news:clp3i5$k2v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > schizofrenik?
    >
    > pozdrawiam pozostalych grupowiczow i zycze wytrlosci.

    Tego się można spodziewać od polskich prawników.
    Imputowanie choroby psychicznej jest przestępstwem
    Pan wie?

    Malte Morones

  • 4. Data: 2004-10-27 21:35:17
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości
    > schizofrenik?
    >
    > pozdrawiam pozostalych grupowiczow i zycze wytrlosci.

    Imputowanie chorób psychicznych było modne za komuny. Każdy kto się
    przeciwstawiał dyktaturze komuny mógł trafić do "czubków". Widać gnoje wam
    nie przeszło i każdy kto przeciwstawia się mafii prawno-policyjnej musi być
    albo czubek albo mafia. Jak dostaniecie porządnie w mordę od zachodu aż się
    obliżecie wtedy może poczujecie jak to jest. I uważaj żeby ci coś koło domu
    nie pierdalneło.

    Malte Morones

  • 5. Data: 2004-10-27 21:37:55
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "malte_morones" <m...@a...com> napisał w
    wiadomości news:clp4bn$4hq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    .

    > Tego się można spodziewać od polskich prawników.
    > Imputowanie choroby psychicznej jest przestępstwem
    > Pan wie?

    nikt tu Ci nie imputuje, wyraznie pytalem w trosce,
    chcac cie poprostu skierowac do na wlasciwa grupe, np
    atl.support.shizophrenia

  • 6. Data: 2004-10-27 21:43:19
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

> [...]
    > > >
    > .

    > nikt tu Ci nie imputuje, wyraznie pytalem w trosce,
    > chcac cie poprostu skierowac do na wlasciwa grupe, np

    Z Michnika też robiliście schizofrenika, ale jakoś mu się udało od takich
    psów jak ty opędzić i jest naczelnym w Wyborczej. Nie gryzie cie to jak
    wełniany sweter?
    Niektórym się nie udało i dali się zrobić schizolami. Sam się idź lecz
    smyku.

    Malte Morones

  • 7. Data: 2004-10-27 22:37:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości

    Sprawdź po IP, ale podejrzewam na 90%, że malte_morones, to kolejne
    wcielenie brata_trolunia . Chyba więcej tłumaczyć nie muszę. :-)

  • 8. Data: 2004-10-27 23:00:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Sprawdź po IP, ale podejrzewam na 90%, że malte_morones, to kolejne
    > wcielenie brata_trolunia . Chyba więcej tłumaczyć nie muszę. :-)

    IP mu się zmienia, bo to neostrada, ale TPSA ma logi i gość jest do
    namierzenia. Parę przepisów KK swoim bełkotem naruszył, więc mam
    nadzieję na w miarę szybką reakcję TPSA a jak dobrze pójdize to i nalot
    'niebieskich'.

  • 9. Data: 2004-10-27 23:02:38
    Od: "Stan Walshak" <S...@s...pl>

    > Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawdź po IP, ale podejrzewam na 90%, że malte_morones, to kolejne
    > wcielenie brata_trolunia . Chyba więcej tłumaczyć nie muszę. :-)

    Podejrzewać sobie możesz, tylko musisz to jeszcze udowodnić panie śledczy ;)

    Malte Morones

  • 10. Data: 2004-10-27 23:08:42
    Od: "Stan Walshak" <S...@s...pl>

    wiadomości news:clp9b4$26fj$1@news2.ipartners.pl...

    > IP mu się zmienia, bo to neostrada, ale TPSA ma logi i gość jest do
    > namierzenia. Parę przepisów KK

    Kościoła Katolickiego czy Waszego Klux Klan?
    Jak rozumieć ten tajemniczy skrót debilski?

    > swoim bełkotem naruszył,

    hau hau zapchlony kundlu komuny. Szczekaj.

    > więc mam nadzieję na w miarę szybką reakcję TPSA a jak dobrze pójdize to
    i nalot 'niebieskich'.

    pojdize?
    Nalot ?
    A oni też mają F-117A?