  • 1. Data: 2004-10-27 22:20:44
    Temat: publiczne niesławienie
    Od: "Del Mar" <m...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    Zostałem wielokrotnie zniesławiony i obrzucany najgorszymi epitetami na
    publicznym forum. Autor obelg uczynił to wielokrotnie z pełną
    świadomością, celem jak najgorszego ubliżenia mojej osobie. Jestem
    zdecydowany wytoczyć oprawcy sprawę sądową o publiczne zniesławienie.
    Oczywiste jest, iż potrzebuję w tym celu jego danych, których nie
    posiadam. Czy mogę osobiście zrócić się do admnistratora forum
    internetowego, na łamach którego zdarzenie miało miejsce, z prośbą o
    udostępnienie danych (IP, czasy logowania i wysyłania odpowiedzi), czy
    zrobić może to tylko i wyłącznie policja? Czy policja ma obowiązek zwrócić
    się do administratora z nakazem udostępnienia danych? Jak to mniej więcej
    wygląda?

    --
    Del Mar

  • 2. Data: 2004-10-27 22:23:58
    Temat: Re: publiczne niesławienie
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

    Użytkownik "Del Mar" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się do administratora z nakazem udostępnienia danych? Jak to mniej więcej

    Tak to wygląda. Nawet jak policja się zwróci nic mu nie udowodnią, bo dane
    cyfrowe mogą być łatwo fałszowane.

    Malte Morones

  • 3. Data: 2004-10-28 09:12:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Del Mar wrote:

> [...]
    > się do administratora z nakazem udostępnienia danych? Jak to mniej więcej

    a uzyl przy tym Twojego Imienia i nazwiska lub nazwiska? Czy napisal DelMar?
    Bo jak to drugie to zapomnij, chyba ze posiadasz firme o nazwie delMar.

    P.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty...chwasty co przeszkadzają żyć
    drugim...

  • 4. Data: 2004-10-28 13:00:47
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Tak to wygląda. Nawet jak policja się zwróci nic mu nie udowodnią, bo dane
    > cyfrowe mogą być łatwo fałszowane.

    Oj cos przesadzasz , jak bedziesz dostawa e-maile z grozbami to nic nie
    mozna Twoim zdaniem zrobic ?

    VG

  • 5. Data: 2004-10-28 16:02:09
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oj cos przesadzasz , jak bedziesz dostawa e-maile z grozbami to nic nie
    > mozna Twoim zdaniem zrobic ?

    To nie jest tylko jego zdanie.
    Moim zdaniem też - nic nie zrobisz. Nie udowodnisz, bo wszystkie dane mogą
    być fałszowane i niby osoba wysyłająca widniejąca na adresie zwrotnym może
    zostać niesłusznie posądzona. Przykład robak MyDoom.

    Warto poczytać: http://www.us-cert.gov/cas/techalerts/TA04-028A.html
    In its mass-mailing capacity, W32/MyDoom.B harvests email addresses from an
    infected system and attempts to deliver itself using a self-contained SMTP
    engine. A notable secondary effect is that antivirus scanners on email
    servers frequently generate automatic responses to infected messages, and in
    some cases these responses also contain the virus. These messages may in
    turn generate non-delivery reports and bounce messages since the virus
    frequently spoofs the From: address.

    Jak widać nie ma dla wirusa problemu, nie ma też i dla innych.

    sprawiedliwosc