    From: "McAlex" <A...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wynajem i wizyty właścicieli itp
    Date: Wed, 27 Oct 2004 23:27:59 +0200

    Witam
    Wynajmuje mieszkanie. domek wolnostojący. Ostatnio miało mi się urodzić
    dziecko więc dogadałem się z właścicielami że zrobię remont (duży), a oni mi
    obniżą czynsz i podpiszemy odpowiednią umowę najmu na długi czas. Dziecko
    się urodziło.
    Zrobiłem remont na sumę (materiał) ok. 15 tys. zł. Trwało to ok. 7 miesięcy.
    Cały czas płacę czynsz i podpisałem z nimi umowę najmu że będę mieszkał
    minimum przez 20 lat z tym czynszem z możliwością przedłużenia okresu
    najmu...
    Wszystko jest ok ale oni nonstop chcą przychodzić ze swoimi znajomymi i
    chwalić się tym mieszkaniem które ja zremontowałem, a dziecko nie może mieć
    tylu wizyt non stop nie mówiąc o moim komforcie mieszkania ...
    Teraz pytanie, czy oni tak mogą czy nie... czy jak im powiem że nie to czy
    nie będą mieli jakichś podstaw żeby do mnie mieć jakieś roszczenia ...

    Z góry dzięki za pomoc

    Pozdrawiam Alex