  • 1. Data: 2004-10-27 19:06:19
    Temat: Mieszkanie sp/lokatorskie
    Od: "MH" <M...@n...com>

    Czekam na te mieszkanie i czekam i nic.
    A spoldzielnia nie odpowiada na listy.
    Po ilu latach czekania spoldzilnia powinna zapewnic mieszkanie?
    W moim przypadku to SM Dab w Szczecinie.

    MH

  • 2. Data: 2004-10-27 19:23:27
    Temat: Re: Mieszkanie sp/lokatorskie
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "MH" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > Czekam na te mieszkanie i czekam i nic.

    Hahaha!!! Ja też czekam. Kiedy byłem w liceum i miałem 18 lat rodzice
    (właściwie mama) wpłacili pełny wkład na moje przyszłe M4, z nadzieją, że
    synek będzie miał kiedyś mieszkanie. Minęło dwadzieścia parę lat. Premia
    gwarancyjna wraz z wkładem starcza teraz na zakup wanny, w której można spać
    w lesie. Znów żydzi z PKO i PZPR nas nabrali. Dlatego poszliście na nich
    głosować, bo oni dobrze wam dają w dupę.

    > A spoldzielnia nie odpowiada na listy.

    Mnie napisali 5 lat temu, że zmarła jakaś samotna staruszka w bloku, który
    zasiedlili znajomi ze wsi prezesa spółdzielni i jest do kupienia po niej
    mieszkanie za 40 000, a moja premia gwarancyjna z wkładem była wtedy jakieś
    3 000 zł. Akurat byłoby na pralkę i lodówkę.

    > Po ilu latach czekania spoldzilnia powinna zapewnic mieszkanie?
    > W moim przypadku to SM Dab w Szczecinie.

    A nigdy. Nie ma takiego obowiązku i chroni ich SRA_WIEDLIWOŚĆ polskiego
    prawa.
    A niech się pan/i spróbuje upomnieć o swoje jakoś gwałtowniej. Zastraszą jak
    te kundle paragrafami i radiowozem.

    brat_trol