  • 1. Data: 2004-10-27 19:46:35
    Temat: hałas w piwnicy
    Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com>

    Witam
    mieszkam w 3-pietrowym bloku administrowanym przez Zarzad Mienia Skarbu
    Panstwa. Wczesniej budynkiem administrowała Straż Graniczna.
    Każdy wlasciciel mieszkania ma do dyspozycji mala piwnice (brak gniazdek na
    prad, jest swiatlo). I tu moje pytanie...

    jezeli poprzez tzw 'zlodziejke' podlacze sie do swiatla i bede puszczal
    muzyke w piwnicy i siedział w niej wieczorami w przyjaciolmi i gral w
    karty - czy mieszkancy maja prawo napisac stosowne pismo celem usuniecia
    mnie z tego miejsca??
    Dodam, ze przesiadujemy tam zazwyczaj wieczorami od ok 19 do 21(22) w
    tygodniu i troszke dluzej w weekend.
    W ogole czy 'przesiadywanie' we wlasnej piwnicy z osobami niezameldowanymi
    tam i czerpanie energii elektryycznej moze przyniesc jakies konsekwencje?

    Pozdrawiam
    JAKUB

  • 2. Data: 2004-10-27 20:01:00
    Temat: Re: hałas w piwnicy
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam i czerpanie energii elektryycznej moze przyniesc jakies konsekwencje?

    Przyjedzie MO i cie spałują jak sąsiedzi będą mieli znajomości. Nie ważne
    czy możesz w piwnicy siedzieć, czy nie. Ja siedziałem z kumplami u mnie w
    domu i też pisali jak sąsiadce z dołu kumpel narzygał na głowę po moich
    urodzinach. MO nie przyjechało, bo sąsiadka nie miała znajomości.

    brat_trola

  • 3. Data: 2004-10-27 20:04:29
    Od: scream <s...@...pl>

    Kuba Ginalski wrote:
    > W ogole czy 'przesiadywanie' we wlasnej piwnicy z osobami niezameldowanymi
    > tam i czerpanie energii elektryycznej moze przyniesc jakies konsekwencje?

    Wynika to z regulaminu wspólnoty. Piwnica służy do trzymania jakiś
    starych gratów, które nie powodują zagrożenia i pewnie tak jest opisana
    w regulaminie. Natomiast czerpiąc prąd ze "złodziejki" - po prostu
    kradniesz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2004-10-27 20:14:28
    Od: "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > Natomiast czerpiąc prąd ze "złodziejki" - po prostu
    > kradniesz.

    To policja też kradnie jak złodziejce zabiera to co ukradła w supermarkecie?

    brat_trola

  • 5. Data: 2004-10-27 20:16:06
    Od: "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > Wynika to z regulaminu wspólnoty. Piwnica służy do trzymania jakiś
    > starych gratów, które nie powodują zagrożenia

    Rozumiem, że muzyka stanowi zagrożenie dla szczurów w piwnicy.

    brat_trola

  • 6. Data: 2004-10-27 20:59:20
    Od: scream <s...@...pl>

    brat_trolunia wrote:
    > To policja też kradnie jak złodziejce zabiera to co ukradła w supermarkecie?

    "złodziejka" to urządzenie do kradzieży prądu, trollu

  • 7. Data: 2004-10-27 20:59:37
    Od: scream <s...@...pl>

    brat_trolunia wrote:
    > Rozumiem, że muzyka stanowi zagrożenie dla szczurów w piwnicy.

    siedząc tam mogą np zaprószyć ogień

  • 8. Data: 2004-10-27 21:05:35
    Od: "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl>

    > "złodziejka" to urządzenie do kradzieży prądu, trollu

    A gdyby złodziejka kradła prąd w supermarkecie i by ja nakryli?

    brat_trola

  • 9. Data: 2004-10-27 21:06:06
    Od: "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl>

    > siedząc tam mogą np zaprószyć ogień

    A siedząc w domu nie mogą?
    Bez sensu.

    brat_trola

  • 10. Data: 2004-10-28 10:01:42
    Od: "K.Jacek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > A siedząc w domu nie mogą?
    > Bez sensu.
    >
    > brat_trola

    Ludzie . Złodziejką nazywają specjalną, dodatkową oprawkę do żarówki którą
    wkręca się do normalnej, istniejącej oprawki do żarówki.
    Ta specjalna oprawka, dodatkowa , ma gniazdko do którego można podłączyć
    małej mocy odbiornik a żarówka może dalej świecić. Taka przejściówka.
    Zależy teraz wszystko od tego kto płaci za energię pobieraną z tego punktu.
    Może wspólnota mieszkaniowa a może właściciel piwnicy?

    J.K.