  • 31. Data: 2018-06-28 22:40:47
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-06-18 o 22:11, Sonn pisze:
    > Jest. W regulaminach sądów.

    Przybliżysz w którym miejscu? Bo znany mi jet zakaz wnoszenia na
    rozprawę, ale nie przychodzi mi do głowy zakaz wnoszenia broni do sądu
    jako budynku, czy urzędu.

    > Jesteś zwolennikiem strzelanin w sądzie? Do takiej np. Stokrotki ponoć
    > "szczelali"...

    Jestem zwolennikiem przestrzegania prawa - zwłaszcza w budynku sądu po
    prostu. Po za tym o ile można legalnie przemieszczać się przed sądem, to
    co ma "nosiciel" z tą bronią zrobić wchodząc?

    A przede wszystkim zastanawiam się po prostu, jaka jest podstawa
    przeszukiwania przez ochronę wszystkich wchodzących i tyle.

  • 32. Data: 2018-06-28 23:55:04
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Przybliżysz w którym miejscu? Bo znany mi jet zakaz wnoszenia na
    > rozprawę, ale nie przychodzi mi do głowy zakaz wnoszenia broni do sądu
    > jako budynku, czy urzędu.

    Google wyłączyli? Nie wiedziałem
    Masz poszukaj sobie spośród wyników:

    https://www.google.com/search?q=zakaz+wnoszenia+bron
    i+do+s%C4%85du&client=firefox-b&ei=Hlg1W9_zC8e0sQGxk
    6nAAw&start=10&sa=N&biw=1680&bih=895

    Znalazłem ma pierwszych 2 stronach chyba ze 3.

    Sorry, nie chciało mi sie skracać. Przyznaję się bez bicia, do lenistwa,
    ale po 18 godzinach w pracy naprawdę mi się nie chce.

    --
    Sonn

  • 33. Data: 2018-06-29 02:25:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-28, Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:
    > P.S. Telefon mam tylko klawiszowy do rozmawiania.

    Mógłbys mieć nawet na korbkę, ale tak długo jak sie logujesz do sieci
    telefonicznej (gsm) nic to nie zmieni. No chyba, że masz wyłącznie
    stacjonarny.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2018-06-29 07:10:51
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Mógłbys mieć nawet na korbkę, ale tak długo jak sie logujesz do sieci
    > telefonicznej (gsm) nic to nie zmieni. No chyba, że masz wyłącznie
    > stacjonarny.

    Nie łapiesz sensu tej dyskusji...
    Chodzi o to, ze ja sobie zdaję sprawę z usiłowania robienia
    społeczeństwa niewolników, natomiast RadosławF taki stan gloryfikuje,
    tak jakby tego faktu nie zauważała. Podobnych jemu jest wielu i to
    świadczy o upadku tego narodu.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 35. Data: 2018-06-29 09:53:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 07:10, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > społeczeństwa niewolników, natomiast RadosławF taki stan gloryfikuje,
    > tak jakby tego faktu nie zauważała. Podobnych jemu jest wielu i to

    Ja go nie gloryfikuję.
    Ja wykazuje ze w tym temacie bredzisz i tyle.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2018-06-29 13:20:01
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 29.06.2018 o 09:53, RadoslawF pisze:

    > Ja go nie gloryfikuję.
    > Ja wykazuje ze w tym temacie bredzisz i tyle.

    Nic nie wykazałeś.
    PLONK!

  • 37. Data: 2018-06-29 14:28:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 13:20, Wiesiaczek pisze:

    > Nic nie wykazałeś.

    Ty za to wykazałaś jak ci fajnie będzie z chipem.

    > PLONK!

    Nawzajem.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2018-06-29 16:07:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2018 14:28:17 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Ty za to wykazałaś jak ci fajnie będzie z chipem.

    > Nawzajem.

    Dzieciaki! Przestańcie się naparzać łopatkami w tej piaskownicy bo
    zawołam ojców i wam spiorą zadki!
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 39. Data: 2018-06-29 16:14:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-06-18 o 23:55, Sonn pisze:

> [...]
    > Sorry, nie chciało mi sie skracać. Przyznaję się bez bicia, do lenistwa,
    > ale po 18 godzinach w pracy naprawdę mi się nie chce.

    No więc jak już się wyśpisz, odpoczniesz i zrobisz to, co tam
    potrzebujesz, to jednak znajdź mi podstawie owe zakazy są wprowadzane.

  • 40. Data: 2018-06-29 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Kurtki i generalnie ubrania są powszechnie stosowanymi materiałami
    > do budowy osłon przed promieniowaniem.

    Moze Animka chodzi w jakiejś ołowianej zbroi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis