  • 1. Data: 2018-06-26 21:10:11
    Temat: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/wchodzac-d
    o-sadu-bedziesz-skanowany.html

    Artykuł bardzo stary co prawda ale cały czas aktualny.

    Wartownictwo buractwo przy wejściu do sądu tak sobie ustawia bramki,
    żeby piszczały jak chcą daną osobę prześwietlić ręcznym skanerem. Parę
    razy wchodziłam do sądu rejonowego (parę razy do biura podawczego i raz
    na sprawę) i za każdym razem burak obmacywał mnie tym promieniotwórczym
    urządzeniem. Rzekomo przez telefon miała ta bramka piszczeć. Jeżeli
    przez telefon to dlaczego uczepił się do skanowania mnie. Po każdej
    takiej czynności bardzo źle się czuję nawet i miesiąc i mam wrażenie,
    że operowane miejsce na nodze szlag trafił, bo czuję się jeszcze gorzej
    niż przed operacją. Jak wczoraj wracałam do domu to strasznie mnie
    bolały całe nogi, kolana, kręgosłup lędźwiowy i miałam jakieś zachwianie
    równowagi. Musiałam iść ostrożnie, żeby nie upaść. Bedąc w domu tak samo
    źle się czuję.
    Pare osób normalnie wlazło do tego sądu przechodząc na strone
    wychodzcych i wartownik nawet okiem nie mrugnał, a ja powinnam najpierw
    pomyśleć o zabezpieczeniu swojego zdrowia i wezwać policję, powiedzieć
    "co jest grane" i z policjantem wejść do sądu. Oczywiście mogłabym
    okazać policjantowi zawartość swojej torebki i siatki, w której jest np.
    parasolka.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-06-26 22:58:07
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Animka w

    > Bedąc w domu tak samoźle się czuję.

    Zostaje psychiatryk -- byłaś?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2018-06-26 23:14:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-26 o 21:10, Animka pisze:
> [...]
    > na sprawę) i za każdym razem burak obmacywał mnie tym promieniotwórczym
    > urządzeniem. Rzekomo przez telefon miała ta bramka piszczeć. Jeżeli

    No zobacz a mnie nigdy.
    Ale to może dlatego że ja złośliwie z kieszeni wyjmowałem na odpowiednią
    tackę klucze, portfel z drobnymi i telefon. Pewnie powinni mnie za to
    zamknąć. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-06-27 01:39:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-26 o 22:58, TomN pisze:
    > Animka w

    > Zostaje psychiatryk -- byłaś?

    Nie. Nie muszę. Kręgoslup mnie boli i ból pry chodzeniu.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-06-27 08:34:32
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.06.2018 o 23:14, RadoslawF pisze:
> [...]
    > Ale to może dlatego że ja złośliwie z kieszeni wyjmowałem na odpowiednią
    > tackę klucze, portfel z drobnymi i telefon. Pewnie powinni mnie za to

    Bardzo śmieszne.
    Z pewnością dumny jesteś z tego, że zrobiono z Ciebie posłusznego
    niewolnika?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 6. Data: 2018-06-27 09:16:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-06-18 o 21:10, Animka pisze:

    > Wartownictwo buractwo przy wejściu do sądu tak sobie ustawia bramki,
    > żeby piszczały jak chcą daną osobę prześwietlić ręcznym skanerem.

    Bramka działa na metal. Jeśli problemem jest telefon, to wyrób sobie
    nawyk wyciągania go i kładzenia na ten stolik obok. W wypadku kobiet
    najczęściej problemem są metalowe elementy bielizny - podobno fiszbiny
    się to w biustonoszu nazywa. Możesz spróbować używać taki bez metalowych
    elementów.

    Natomiast Twoje podejrzenia o jakieś straszne promieniowanie w tych
    urządzeniach są niesłuszne. Zarówno bramka, jak i ten ręczny wykrywacz
    zawiera najczęściej po prostu dwie współosiowe cewki. W jednej cewce
    płynie stale prąd zmienny. Jeśli w okolicy osi cewki pojawi się
    ferromagnetyk, to cały zestaw zmienia się w transformator i w drugim
    uzwojeniu zaczyna płynąć prąd - urządzenie piska, błyska itd.

  • 7. Data: 2018-06-27 09:50:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 08:34, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    o-sadu-bedziesz-skanowany.html

    > Bardzo śmieszne.
    > Z pewnością dumny jesteś z tego, że zrobiono z Ciebie posłusznego

    Śmieszne to jest znalezienie kogoś na tyle głupiego kto nierobienie
    sobie i innym kłopotu na bramkach utożsamia z postawą niewolniczą.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-06-27 09:59:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-06-18 o 09:50, RadoslawF pisze:

    > Śmieszne to jest znalezienie kogoś na tyle głupiego kto nierobienie
    > sobie i innym kłopotu na bramkach utożsamia z postawą niewolniczą.

    Może lubi być "obmacowywana" - nad takimi rzeczami się nie dyskutuje.

  • 9. Data: 2018-06-27 10:31:11
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie, bo skanują na wejściu.

    -----

  • 10. Data: 2018-06-27 10:51:19
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Może sądy powinny zatrudniać więcej pań w ochronie przy wejściach, dla uniknięcia
    takich sytuacji że kontrolują sami starsi panowie.