  • 21. Data: 2018-06-27 18:15:49
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Bramka działa na metal. Jeśli problemem jest telefon, to wyrób sobie
    > nawyk wyciągania go i kładzenia na ten stolik obok.

    Gdybym wiedziała, że poniosę uszczerbek na zdrowiu to położyłabym ten
    telefon na taśmie. Tacki żadnej nie widziałam.

    > Natomiast Twoje podejrzenia o jakieś straszne promieniowanie w tych
    > urządzeniach są niesłuszne. Zarówno bramka, jak i ten ręczny wykrywacz
    > zawiera najczęściej po prostu dwie współosiowe cewki. W jednej cewce
    > płynie stale prąd zmienny. Jeśli w okolicy osi cewki pojawi się
    > ferromagnetyk, to cały zestaw zmienia się w transformator i w drugim
    > uzwojeniu zaczyna płynąć prąd - urządzenie piska, błyska itd.

    Sama bramka nie stanowi problemu. Problemem jest ten skaner ręczny (no,
    błyska on).
    Jak będę musiała kiedyś pójść znowu do tego sądu to przed wejściem
    zadzwonię chyba na 997 i wejdę z jakimś policjantem. Bo przeciez
    teleswojego nawet telefonu nie można mieć przy sobie i całe to wejście
    przez bramkę do sądu nagrać.

    --
    animka

  • 22. Data: 2018-06-27 18:17:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Może lubi być "obmacowywana" - nad takimi rzeczami się nie dyskutuje.

    Kto lubi to lubi. Może znasz takie co lubią.

    --
    animka

  • 23. Data: 2018-06-27 18:26:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Muszę przyznać Ci rację. Starym dziadom się nudzi, (w d. mają cudze
    zdrowie) i jak zauważyłam to pracują tam rodzinnie.

    Jak jakieś chłopy wchodzili przez bramkę to ten wartownik, czy jego
    kolega miał zamknięte oczy. Albo spał, albo po prostu przymykał oczy. Ja
    w tym czasie parę kroków dalej czekałam w kolejce, żeby złożyć dokumenty
    w okienku obsługi klienta i tak sobie przy okazji obserwowałam.

    > Może. Zresztą nie ma zakazu wnoszenia do sądu noża czy pistoletu. Jest
    > zakaz wnoszenia na salę rozpraw i zastanawiam się w ogóle nad
    > legalnością urządzania na wejściu do urzędu takich szopek.

    Powinni jeszcze zabronić wnoszenia telefonu, bo niebezpieczny ;-)

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-06-27 18:28:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 12:15, Olin pisze:

    > To są typowe objawy choroby popromiennej.
    > Zostało Ci najwyżej kilka dni życia.

    Ok, dzwonię po karetkę i niech mnie zawiozą do Czarnobyla.

    --
    animka

  • 25. Data: 2018-06-27 22:51:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 15:36, Wiesiaczek pisze:

    > Nawet nie wiedziałem, że można tak się poddać indoktrynacji.
    > Jesteś żałosny.

    Jesteś widocznym przykładem że można, a pisanie o bydle ty zaczęłaś.
    Jaka jesteś ne napiszę, ktoś kto przeczyta co napisałaś w tym wątku
    sam dobrze oceni.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2018-06-28 10:11:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Jun 2018 18:07:53 +0200, Animka napisał(a):

    > Szkoda mi było swojego dobrego telefonu (żeby sie nie napromieniował) i
    > chciałam go chronić trzymając w kieszeni kurtki.

    Kurtki i generalnie ubrania są powszechnie stosowanymi materiałami do
    budowy osłon przed promieniowaniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 27. Data: 2018-06-28 18:58:57
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-06-27, Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    [...]

    > Nawet nie wiesz, ilu kłopotów unikniesz gdy wszczepią Ci kolczyk z
    > czipem w ucho. Toż to wtedy będziesz miał raj!

    Nie ma potrzeby. Już teraz istnieją alrgorytmy które na podstawie
    tego co piszesz "anonimowo" nie tylko Cię zidentyfikują, ale określą
    profil psychologiczny.

    Kwestią ledwie kilku lat sa algorytmy które będą w stanie określić,
    czy jesteś tylko nieszkodliwym i naiwnym pieniaczem, czy też kimś
    groźniejszym.

    Metody które potrzebują czipowania zostawny dla autorów fantastyki
    z ubiegłego wieku, tudzież fantazji ludzi którzy nie do końca
    nadążają za rozwojem technologii.

    > No cóż, niektórym status bydła odpowiada. Ważne, żeby paszę dawali
    > regularnie:)

    Jeśli Ty lub jakakolwiek osoba z Twojego otoczenia używa dajmy na
    to telefonu/zegarka/smarttv z androidem, to sam już się dałeś
    zaobrączkować (nawet jeśli pośrednio).

    I najgorsze jest, ze wydajesz się być tego nieświadomy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 28. Data: 2018-06-28 19:31:32
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 18:58, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > zaobrączkować (nawet jeśli pośrednio).
    >
    > I najgorsze jest, ze wydajesz się być tego nieświadomy. :)

    Napisz to do RadosławF :)

    P.S. Telefon mam tylko klawiszowy do rozmawiania.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 29. Data: 2018-06-28 21:07:00
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    w żadnym innym urzędzie bo budynek sądu tak mozna nazwać/// nie spotkałem
    się z takimi obostrzeniami przy wejściu
    palestra boi się obywatela widać coraz bardziej ...
    wydają chujowe wyroki wg. własnego albo nawet nie własnego uznania i boja
    sie aby obywatel taki wkurwiony nie zaatakował biednego sędziego albo
    prokuratora

  • 30. Data: 2018-06-28 22:11:06
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Może. Zresztą nie ma zakazu wnoszenia do sądu noża czy pistoletu.

    Jest. W regulaminach sądów.

    > Jest zakaz wnoszenia na salę rozpraw i zastanawiam się w ogóle nad
    > legalnością urządzania na wejściu do urzędu takich szopek.

    Jesteś zwolennikiem strzelanin w sądzie? Do takiej np. Stokrotki ponoć
    "szczelali"...

    --
    Sonn