  • 71. Data: 2005-11-19 15:58:42
    Temat: Re: WYPADEK koĹ?o Ĺ?aĹ?cuta
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "rembrandt" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:yFHff.4139$Ze6.223@trndny04...
    > Andrzej Lawa wrote:
    >

    >> rembrandt wrote:
    >>
    >>> Chyba pojde sie powiesic.
    >>

    >> To jest zdecydowanie dobry pomysł!
    >

    > Co, znowu KF sie zacial? :-P

    nie blaznij, KF to filtr w czytniku a nie klawisz.

    P.

  • 72. Data: 2005-11-19 16:08:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > nie blaznij, KF to filtr w czytniku a nie klawisz.

    Ech, zaczyna mnie kusić, żeby zrobić numer a'la Jay & Cichy Bob (z filmu
    Jay & Cichy Bob kontratakują) ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 73. Data: 2005-11-19 16:40:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dlnimg$mrd$1@opal.futuro.pl...

    > Ech, zaczyna mnie kusić, żeby zrobić numer a'la Jay & Cichy Bob (z filmu
    > Jay & Cichy Bob kontratakują) ;->

    a co to byl za numer bo chyab nei ogladalem (przynajmniej nie kojarze
    tytulu)

    P.

  • 74. Data: 2005-11-19 16:56:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > a co to byl za numer bo chyab nei ogladalem (przynajmniej nie kojarze
    > tytulu)

    Jechali osobiście skopać każdego, kto ich w internecie wkurzył ;->

  • 75. Data: 2005-11-19 16:58:26
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jechali osobiście skopać każdego, kto ich w internecie wkurzył ;->

    To już wiemy jaki jest ulubiony fiilm Sami-Wiecie-Kogo

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 76. Data: 2005-11-19 20:04:37
    Temat: Re: WYPADEK koĹ?o ŁaĹ?cuta
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Z nieśmiesznym debilem jak ty nikt nie ma ochoty. Zmiana nicka też
    > niewiele pomaga. Cieńki intelekt ogranicza,

    Przyganial kociol garnkowi. Przeciez sadzac z poziomu inteligencji
    wypowiedzi to wymarzony dyskutant dla ciebie homofobie.

    PS Rzucales dzis kamieniami w Poznaniu w kierunku demonstrantów?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 77. Data: 2005-11-19 20:45:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzi to wymarzony dyskutant dla ciebie homofobie.
    > PS Rzucales dzis kamieniami w Poznaniu w kierunku demonstrantów?

    Ludzie! Dajcie luz - proszę. Przecież tamtemu kretynowi właśnie o to
    chodzi, by sprowokować wszystkich do wzajemnego obrzucania się błotem.
    nie dajcie mu się ucieszyć, a zdechnie własną śmiercią.

  • 78. Data: 2005-11-19 23:38:58
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > chodzi, by sprowokować wszystkich do wzajemnego obrzucania się błotem.
    > nie dajcie mu się ucieszyć, a zdechnie własną śmiercią.

    Drogi Robercie. Glupota osobnika zwanego ostatnio jako 'rembrandt' to jedna
    sprawa. Natomiast pogarda dla prawa i logiki osobnika to 2 sprawa i nie ma
    nic wspólnego z ta pierwsza.

    Tylko mnie smieszy, jak jeden ograniczony nabija sie z 2 ograniczonego.
    Pomijam oczywiscie fakt, ze obaj z prawem maja tyle wspólnego, co ja z
    baletem klasycznym.
    Ale chyba pora na EOT.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 79. Data: 2005-11-20 01:53:32
    Temat: Re: WYPADEK koło Łańcuta
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > wymiekam :-)

    Bo gonili ich Niemiec i stowarzyszenie Lambda na rowerach z terkotkami.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 80. Data: 2005-11-20 07:16:22
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Tylko mnie smieszy, jak jeden ograniczony nabija sie z 2 ograniczonego.
    > Pomijam oczywiscie fakt, ze obaj z prawem maja tyle wspólnego, co ja z baletem
    > klasycznym.

    Te, skurwesyn ! To, że jesteś ograniczonym umysłowo pedałkiem to już dawno
    zostało ustalone. Ilu ludzi na tej grupie musi ci powiedzieć, że w temacie prawa
    nie masz tępaku nic do powiedzenia? Oczywiście poza wycieczkami osobistymi
    niskiego lotu.