  • 1. Data: 2005-11-16 16:51:56
    Temat: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "Kicha" <J...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie: gdzie załatwia się przeniesienie do rezerwy ? czy w WKU ?

    Skonczyłem 28lat i czy zostaje automatycznie przeniesiony do rezerwy ?
    czy musze jakies pismo składać do WKU ?

    Pytam bo własnie szukam pracy a nieuregulowane wojo to problem.

    pozdrawiam
    Kicha

  • 2. Data: 2005-11-17 14:19:03
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    > Skonczyłem 28lat i czy zostaje automatycznie przeniesiony do rezerwy ?
    > czy musze jakies pismo składać do WKU ?
    >
    > Pytam bo własnie szukam pracy a nieuregulowane wojo to problem.

    Idziesz do swojego WKU zgodnie z miejscem zamieszkania
    i po przejsciu kilku pokoi, kilku pieczatek i dwoch podpisów
    zostajesz przeniesiony do rezerwy. Przerabiałem rok temu.

    Pozdrawiam
    Mariusz