  • 61. Data: 2005-11-19 14:28:58
    Temat: Re: WYPADEK koło Łańcuta
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to ladne. Ucieka sobie 200km/h pijany sedzia (debil z Lublina), a w
    > tyle z ta sama predkoscia debile w mundurkach.

    wymiekam :-)

    P.

  • 62. Data: 2005-11-19 14:47:51
    Temat: Re: WYPADEK koĹ?o Ĺ?aĹ?cuta
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Otto von Falkenstein napisał/a:
    >Może jakby zamiast "rembrandt" nazwał się "Einstein"...
    Tak czy siak pozostanie Ekskrementem grupy. :-)

  • 63. Data: 2005-11-19 14:49:56
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > Tak czy siak pozostanie Ekskrementem grupy. :-)

    Establiszment lubeskich burdeli sadowych itp. nazywaja krytykow
    ekstrementem. Chyba pojde sie powiesic.

  • 64. Data: 2005-11-19 14:56:36
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "rembrandt" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Chyba pojde sie powiesic.

    No właśnie. Normalny człowiek nazywany i traktowany jak debil i gówno NA PEWNO a
    nie CHYBA by się powiesił a przynajmniej poszedł sobie.Jeśli masz czy, to
    przemyśl to sobie.

  • 65. Data: 2005-11-19 14:59:57
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Leszek wrote:

> [...]
    >

    > No właśnie. Normalny człowiek nazywany i traktowany jak debil i gówno NA
    > PEWNO a nie CHYBA by się powiesił a przynajmniej poszedł sobie.Jeśli

    A czy jestes wlascicielem psp? Jezeli nie, a tak mi sie *wydaje*, to
    prawa kazdy ma rowne. Nie podoba sie? To przestan czytac grupe. Proste?

  • 66. Data: 2005-11-19 15:09:36
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > A czy jestes wlascicielem psp? Jezeli nie, a tak mi sie *wydaje*, to prawa
    > kazdy ma rowne.

    Taaa. Ty z prawa do bycia debilem i śmieciem w pełni skorzystałeś;))
    Byłem pewien, ze nie masz czym przemyśleć tego problemu.

  • 67. Data: 2005-11-19 15:09:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No właśnie. Normalny człowiek nazywany i traktowany jak debil i gówno NA
    > PEWNO a nie CHYBA by się powiesił a przynajmniej poszedł sobie.Jeśli masz
    > czy, to przemyśl to sobie.

    to czemu jeszcze nie wisisz? :-)

    P.

  • 68. Data: 2005-11-19 15:13:07
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "rembrandt" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Taaa. Ty z prawa do bycia debilem i śmieciem w pełni skorzystałeś;))
    > Byłem pewien, ze nie masz czym przemyśleć tego problemu.

    Widze ze jestes zwolennikiem wiadomego panstwa prawa. Ja nie.

  • 69. Data: 2005-11-19 15:32:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rembrandt wrote:

    > Chyba pojde sie powiesic.